Ford stawia na kobiety
Ford rusza z zakrojoną na skalę europejską akcją, która w założeniu ma pomóc marce w dotarciu do konsumentek. Do testów pojazdów Forda zaproszono dziennikarki, blogerki i inne wpływowe kobiety.
Testerki Forda będą dla firmy źródłem informacji względem komfortu jazdy i nowo wprowadzonych technologii, jak uruchamiana głosem aplikacja Spotify czy asystent parkowania, ale również w kwestii marketingu, poziomu obsługi i standardu sprzedaży w salonach oraz komunikacji.
![]() |
fot. Ford
|
Tym samym Ford sygnalizuje, że dostrzega zmieniającą się strukturę rynku i stale wzrastającą liczbę kobiet kupujących samochody. Aby dodatkowo podkreślić swoje zaangażowanie, Ford zobowiąże się również do wsparcia finansowego działań charytatywnych na rzecz kobiet – szczegóły jeszcze nie są znane.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: