
Ford Puma dostępny także w wersji ST-Line Vignale
Ford rozszerzył gamę wersji kompaktowego crossovera Puma i teraz do oferty trafia Ford Puma ST-Line Vignale. Pod maską natomiast zadebiutuje długo wyczekiwany silnik wysokoprężny oraz dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa przekładnia automatyczna.
Klienci mogą teraz po raz pierwszy wybierać pomiędzy wersjami Pumy, wyposażonymi w 120-konny, 1,5-litrowy silnik wysokoprężny EcoBlue, w nową, dwusprzęgłową, siedmiostopniową przekładnię automatyczną.
Nowy silnik wysokoprężny 1,5-litra EcoBlue o mocy 120 KM, sprzężony z sześciobiegową manualną skrzynia biegów, jak zapowiada producent, średnie zużycia paliwa będzie wynosiło 3,8 l/100 km.

Do oferty dołącza też silnik benzynowy EcoBoost o pojemności 1 litra i o mocy 125 KM, przenoszący napęd za pośrednictwem siedmiobiegowej automatycznej przekładni. Hybrydowe układy napędowe EcoBoost w gamie Pumy są oferowane w dwóch wariantach mocy w połączeniu z sześciostopniowymi manualnymi skrzyniami biegów.

Nowa wersja Puma ST-Line V wnosi do gamy modeli Forda dodatkowe elementy wyposażenia – satynowaną aluminiową górną osłoną chłodnicy, wraz z ramką, dolną osłoną w kolorze hebanowym, dolną partią tylnego zderzaka w kolorze nadwozia i dużym tylnym spoilerem Standardowa specyfikacja obejmuje reflektory diodowe, skórzane fotele Windsor, skórzaną kierownicę Manacor, wysokiej klasy system audio B&O i system dostępu bezkluczykowego Ford KeyFree.

Kolejne wersje Pumy, m.in. Trend, Titanium, Titanium X i ST-Line X, otrzymują w standardowym wyposażeniu innowacyjne technologie Forda, takie jak system wczesnego informowania o niebezpieczeństwie na drodze, korzystający z komunikacji za pośrednictwem modemu FordPass Connect, oferują też właścicielom funkcjonalny schowek MegaBox, zdolny pomieścić w pozycji pionowej niestabilne przedmioty wysokości nawet 115 cm, takie jak rośliny doniczkowe, czy kije golfowe.

Na początku tego miesiąca Ford ogłosił, że Puma ST, nowy model stworzony przez Ford Performance, dołączy do gamy jeszcze w tym roku.
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Zostaw komentarz: