Nowy Peugeot e-Expert z zasięgiem do 330 km
Nowy Peugeot e-Expert zbudowany jest na platformie EMP2 i wyposażony w silnik elektryczny o mocy 136 KM.
Ta w pełni elektryczna furgonetka ma możliwość holowania przyczepy o masie do 1000 kg i ładowność do 1275 kg. Przestrzeń ładunkowa identyczna jest jak w wersjach z silnikiem spalinowym.
Nowy Peugeot e-Expert zbudowany jest na platformie EMP2 i wyposażony w silnik elektryczny o mocy 136 KM. Do dyspozycji jest akumulator wysokiego napięcia o pojemności 50 kWh i zasięgu do 230 km WLTP lub 75 kWh o zasięgu do 330 km WLTP.
Silnik ten oferuje cichy napęd, a także doskonałe przyspieszenie dzięki natychmiastowemu, wysokiemu momentowi obrotowemu, który wynosi 260 Nm.
Na dużym ekranie dotykowym można w prosty sposób uzyskać dostęp do informacji związanych z wykorzystaniem, odzyskiwaniem oraz przepływem energii. Przycisk „e-Toggle” oferuje natychmiastowy dostęp do ustawień automatycznej skrzyni biegów. Elektryczny furgon oferuje 3 tryby jazdy: Eco, Normal i Power.
Nowego furgona e-Expert można naładować z klasycznego gniazda domowego przy użyciu standardowego przewodu dostarczonego z samochodem lub ze wzmocnionego gniazda Green Up, które umożliwia skrócenie ładowania do 15 h.
Szybkie i intuicyjne ładowanie baterii ułatwia codzienną eksploatację, wystarczy 30 minut, aby odzyskać 80% zasięgu. Aplikacja MyPeugeot pozwoli także zdalnie sterować niektórymi funkcjami samochodu, takimi jak ładowanie akumulatoa i ustawienie temperatury kabiny.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: