Mechanik Mazdy pokaże Ci twoje auto w nagranym wideo
Stacje serwisowe Mazdy w całej Polsce sukcesywnie wdrażają innowacyjną usługę serwisową SkyVIDEO. To platforma, która pozwala na zdalny kontakt z Klientem podczas obsługi samochodu i daje możliwość podjęcia decyzji o zleceniu dodatkowych napraw online.
Po rozpoczęciu przeglądu i zdiagnozowaniu ewentualnych usterek, doradca serwisowy nagrywa filmy, opisując zakres przeprowadzonych prac oraz stan najważniejszych podzespołów auta i wskazuje na nich elementy wymagające wymiany lub naprawy. Do Klienta trafiają w sumie 4 nagrania z relacją z przebiegu wizyty i wyceną konkretnych usług w prostej, przystępnej formie. Klient może zaznaczyć odpowiednie „okienko”, by zdalnie zlecić serwisowi wymianę konkretnej części, bez konieczności dodatkowego kontaktowania się z doradcą, lub odrzucić propozycję dodatkowej usługi.
Przeczytaj również: Test Mazda 6 2.5L Skyactive-G 194 KM – w japońskim stylu
SkyVIDEO jest uzupełnieniem zdobywającej coraz większą popularność usługi Door-to-Door, polegającej na odbiorze Mazdy od Klienta przez przedstawiciela wybranych ASO i odstawieniu auta po wykonaniu przeglądu. Dzięki temu właściciel samochodu może bezpiecznie wykonać niezbędne czynności obsługowe pozostając w domu, a jednocześnie ma pełen wgląd w przebieg prac i łatwość w podejmowaniu decyzji co do ich zakresu.
Usługę SkyVIDEO wdrożyły już stacje serwisowe Mazdy:
- Bednarscy Toruń
- Bednarscy Poznań
- Bemo Warszawa
- BMG Goworowski Gdynia
- Bołtowicz Warszawa
- Gołembiewscy Białystok
- Mirai Sosnowiec
- Mirai Zabrze
- Nordic Bydgoszcz
- Odyssey Warszawa
- WTM Długołęka k/Wrocławia
Aby zapewnić Klientom oraz pracownikom stacji najwyższy standard bezpieczeństwa, Mazda wdrożyła szereg środków zaradczych i profilaktycznych, by, pomimo niedogodności wynikających z pandemii, korzystanie z usług serwisowych odbywało się w sposób bezpieczny. Do wprowadzonych zabezpieczeń należy m.in. zamykanie kluczyków w jednorazowych woreczkach strunowych na czas wizyty samochodu w ASO, czy dezynfekcja i ozonowanie wnętrz po zakończeniu każdej usługi serwisowej.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: