Różowy Chevrolet Camaro walczy w słusznej sprawie
Rok temu, z okazji swoich setnych urodzin, Chevrolet aktywnie włączył się w szereg kampanii społecznych, m.in. w akcję SOS Wioski Dziecięce i wsparcie dla Amerykańskiego Stowarzyszenia ds. Walki z Rakiem Piersi. Symbolem budowania świadomości względem raka ma się stać specjalny model różowego Camaro.
Różowe Camaro można było zobaczyć w miniony weekend podczas NASCAR Sprint Cup Series AdvoCare 500 w Atlancie, gdzie pełniło funkcję samochodu bezpieczeństwa. Za każde okrążenie pod flagą bezpieczeństwa Chevrolet zobowiązał się wypłacić na rzecz Stowarzyszenia 200 dolarów. Przypomnijmy, że podobna akcja rok temu przyniosła 12,800 dolarów zysku (64 okrążenia).
Chevrolet Camaro w różowym wydaniu |
![]() |
fot. Chevrolet
|
Akcja rozpoczęła się już w piątek, kiedy trzydzieści osób, które wygrały walkę z rakiem piersi, miało okazję posmakować przejażdżki różowym Chevroletem Camaro w towarzystwie kierowców NASCAR, Jamiego McMurraya i Rona Hornadaya juniora. Chętni mogli również zrobić sobie zdjęcie i odebrać autograf od Daniki Patrick.
Chevrolet zapowiada szereg podobnych akcji przez cały październik, który jest miesiącem walki z rakiem piersi.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: