Propozycje motocykli Harley-Davidson na 2013 rok
Jesteś wilebicielką Harleya? Kręcą Cię ciężkie maszyny i połyskujące chromy? To pewnie wiesz, że właśnie mija 110 lat od powstania marki Harley-Davidson. Z tej okazji do salonów trafi "odświeżony" model Street Bob, a także dwa zupełnie nowe motocykle: CVO Breakout - model Softail oraz CVO Road King.
![]() |
fot. Harley Davidson |
To co zwraca uwagę w modelu Softail to specyficzne pochylenie główki ramy, które w założeniu producentów ma nadawać motocyklowi „dumnego wyglądu”. Sercem maszyny jest silnik Twin Cam 110B o pojemności 1802 cm3 i momencie obrotowym 165 Nm. Motocykl został wyposażony w koła typu Turbine. Z przodu znajdziemy 21-calowe obręcze ze 130 milimetrową oponą, a z tyłu 18-calowe felgi obute w oponę o szerokości 240 milimetrów. Sporo? A to jeszcze nie wszystko! W standardowym wyposażeniu modelu Softail znajdują się także takie elementy, jak ABS, bezkluczykowy zapłon oraz elektroniczny tempomat. W pakiecie producent zaoferował także możliwość wyboru jednego z trzech motywów kolorystycznych. W CVO Road King znajdziemy za to fabrycznie montowany system audio, a także nową doczepianą szybę przednią Vented Wind Splitter.
Oba modele zostały wyprodukowane jako edycje limitowane: Softail Classic 110th Anniversary Edition w liczbie 1900 sztuk, a Road King 110th Anniversary Edition – 1750 sztuk.
![]() |
fot. Harley Davidson |
Wśród zmian odświeżonego modelu StreetBob znajdują się: skrócony tylny błotnik, lakierowany silnik w kolorze czerni, a ponadto światło stopu zintegrowane ze światłem tylnym i kierunkowskazami. Konstruktorzy zafundowali bobberowi kierownicę typu mini-ape z nowymi mocowaniami.
To jednak nie koniec propozycji od marki Harley-Davidson. Amerykanie oferują swoim klientom także stylizację Hard Candy Custom – czyli trend, który czerpie inspirację z chopperów z lat 60. Chodzi przede wszystkim o malowanie lśniącym chromem i metalicznymi lakierami. Do wyboru będą: Hard Candy Big Red Flake, Hard Candy Lucky Green Flake i Hard Candy Coloma Gold Flake.
110 rocznica powstania marki to bez wątpienia bardzo dobra okazja na kolejne premiery i „aktualizacje” motocykli już istniejących. Czy wyżej przedstawione propozycje wpasują się w nasze gusta? To się okaże już niebawem.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: