
Volkswagen Golf w wersji R-Line już dostępny do zamawiania
R-Line jest najbardziej sportową ze wszystkich wersji wyposażenia nowego Golfa. Wnętrze wersji R-Line wyróżnia czarna podsufitka, aluminiowe nakładki na pedały, gruba wielofunkcyjna kierownica pokryta perforowaną skórą.
Nowy Golf R-Line jest oferowany z silnikiem 1.5 TSI EVO o mocy 130 KM lub 150 KM oraz z jednostką napędową 1.5 eTSI o mocy 150 KM, która seryjnie współpracuje z 7-biegową przekładnią o dwóch sprzęgłach. Ceny Golfa R-Line zaczynają się od 95 290 zł.
Z zewnątrz najbardziej dynamiczną z wyglądu wersję nowego Golfa łatwo rozpoznać po sportowych zderzakach z przodu i z tyłu z elementami w kolorze piano black oraz po podwójnych atrapach końcówek układu wydechowego po lewej i prawej stronie. Uwagę zwracają również listwy w kolorze piano black na progach i 17-calowe obręcze kół z lekkich stopów (model Valencia).
Wnętrze Golfa R-Line wyróżnia się sportowymi fotelami ze zintegrowanymi zagłówkami oraz tapicerką Serdegna ze środkiem foteli wykonanym z mikrofibry ArtVelours. Sportowego wystroju kabiny dopełniają czarna podsufitka i aluminiowe nakładki na pedały. Wyposażenie Golfa R-Line ósmej generacji obejmuje również zmienioną grafikę cyfrowych wskaźników Active Info Display, system wyboru profilu jazdy oraz sportowe zawieszenie i progresywne wspomaganie układu kierowniczego o zmiennym przełożeniu, które sprawia, że do zmiany maksymalnego położenia kół od lewej do prawej potrzeba tylko dwóch obrotów kierownicą (zamiast 2,6 jak w pozostałych wersjach).
Wizerunek auta o sportowym zacięciu uzupełniają wielofunkcyjna, spłaszczona u dołu kierownica R-Line z dotykową obsługą i pokryta perforowaną skórą, a także przyciemniane: szyby boczne w tylnych drzwiach i szyba w pokrywie bagażnika.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: