Kolekcja akcesoriów audio z logiem Ferrari
Logic3 prezentuje nowe słuchawki stworzone w hołdzie dla Ferrari.
Seria spotkała się z ciepłym przyjęciem na konferencji CES 2012, gdzie została zaprezentowana po raz pierwszy. Zdobyła też nagrodę za najlepszy design, przyznawaną przez portal iLounge.com. Na polski rynek kolekcja trafi za sprawą dystrybutora, firmy ASBIS.
Alonso i Massa, czyli team Ferrari, prezentują nową kolekcję Logic3 |
fot. materiały producenta
|
Serię tworzą dwie linie. Inspiracją dla The Scuderia Ferrari Collection stały się zawody F1, w których marka króluje od 1950 roku, pozostając najbardziej utytułowanym teamem w historii. Z kolei The Ferrari Cavallino Collection wykorzystuje grafikę logo firmy – słynnego ‘Cavallino Rampante’ z aut GT. Każdy z modeli słuchawek został wykonany w jednym z 7 stylów z użyciem materiałów przypominających błyszczącą karoserię. Wykończenie jasną skórą przywołuje na myśl miękką teksturę tapicerki wnętrza włoskich samochodów.
Najnowsze
-
Kierowcy ciągle nabierają się na znak E-17a. Hamują widząc go i właśnie za to dostają mandat
Odwiecznym problem kierowców jest niedouczenie, prowadzące do niezrozumienia przepisów i błędnego ich interpretowania. Prowadzi to do niebezpiecznych sytuacji i może skutkować słonymi mandatami. Tak jest na przykład w przypadku znaku E-17a. -
Rowerzysta wjechał prosto pod auto i zadzwonił na policję. Zderzenie dwóch absurdów
-
Nowy sposób kontroli kierowców. Dostaną specjalne opaski
-
Koniec przywileju dla właścicieli aut elektrycznych. Życie za szybko go zweryfikowało
-
Znasz trik taksówkarzy na chłodzenie auta bez klimatyzacji? Używaj, nawet jak masz klimę
Zostaw komentarz: