Blogerka ostrzega: nie maluj się za kółkiem
Nikkie de Jager, 17-latka prowadząca bloga o tematyce kosmetycznej, rozpoczęła promocję kampanii będącej ostrzeżeniem przed fatalnymi skutkami wykonywania makijażu w czasie jazdy samochodem.
Ten niecodzienny projekt to wynik współpracy blogerki z agencją interaktywną DDB Tribal oraz z Volkswagenem – jednym z największych koncernów samochodowych. Celem twórców jest ostrzeżenie kobiet przed wykonywaniem makijażu podczas jazdy, co według brytyjskiego The Telegraph jest przyczyną 500 tysięcy wypadków rocznie.
Film promujący akcję przedstawia Nikkie udzielającą videolekcji makijażu, kiedy nagle jej ciało bezwładnie opada do przodu, czemu towarzyszy ogromny hałas – to wszystko jest symulacją wypadku samochodowego, do którego tak łatwo można doprowadzić.
![]() |
fot. materiały prasowe |
Kampanię popiera między innymi NRMA – brytyjska organizacja zajmująca się tematyką bezpieczeństwa na drogach. „Aplikowanie makijażu to zdecydowanie jedna z czynności, która rozprasza kobiety za kierownicą” – powiedział Peter Khoury, rzecznik NRMA.
„Nie ma jednak różnicy, czy robimy makijaż, czy jemy cheeseburgera, czy może korzystamy z iPoda” – mówi – „Każda z tych czynności powoduje automatyczny wzrost ryzyka wypadku. To momenty, kiedy nie prowadzimy odpowiednio”.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: