Motocyklowe króliczki
Reklama jest niezaprzeczalnie dźwignią handlu. Ten fakt wykorzystali specjaliści Victory Motorcycle, podejmując współpracę z króliczkami Playboya.
Dobra prezencja kobiet na motocyklach nigdy nie podlegała dyskusji. Do reklamy motocykli Victory zaangażowano trzy kobiety: Ciarę Price (miss października), Annę Sophię Berglund (miss stycznia), a także Raquel Pomplun (miss kwietnia). Ich zadaniem było jak najlepsze zaprezentowanie produktu, jednak na tym nie koniec.
![]() |
fot. Victory Motorcycle
|
Prezentacja motocykla to dopiero początek, ponieważ wszystko zależy od głosów internautów. Motocykl, który najbardziej przypadnie im do gustu, zostanie wystawiony na aukcję, której dochody trafią do Operation Gratitude (organizacji pozarządowej wspomagającej żołnierzy amerykańskich na frontach).
Każdy może zagłosować na http://www.pb-victory.com/ i wybrać najlepszą spośród trzech kobiet.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Czy na pewno o to chodzi na tym portalu? O promowanie/pochwalanie kobiet jako maskotek? Fuj.