
Seat wprowadza na rynek nową wersję modelu Tarraco
Do tej pory największy SUV hiszpańskiej marki był dostępny w dwóch wariantach: z napędem na przednie koła i manualną skrzynią biegów albo z napędem na cztery koła 4Drive ze skrzynią DSG.
Wprowadzany Seat Tarraco wyposażony jest w 1,5-litrowy czterocylindrowy silnik benzynowy o maksymalnej mocy 150 KM między 5000 a 6000 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 250 Nm między 1500 a 3500 obr./min. Wspierany siedmiobiegową automatyczną skrzynią DSG samochód może rozpędzić się do 100 km/h w 9.5 sekundy, a jego maksymalna prędkość to 198 km/h.
Atrakcyjność nowej odsłony Seat Tarraco wynika również z jej niskoemisyjności – według testów WLTP pojazd emituje 160-181 g CO2 na km – i niższego zużycia paliwa (7.1-8.0l/100 km) w porównaniu do innych aut z tej kategorii. Parametry te udało się osiągnąć, zachowując dynamikę i osiągi SUV-a. Nabywcom jest zapewniona możliwość dostosowania samochodu do potrzeb i gustów – Seat Tarraco pozostaje w opcji pięcio- i siedmioosobowej oraz w pakietach stylistycznych Style i Xcellence.
Tarraco, zaprojektowane w zakładach Seat-a w Martorell i wyprodukowane w Wolfsburgu, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych modeli marki na świecie. Kolejnym wariantem modelu będzie wersja FR, zapowiadana na początek przyszłego roku. Natomiast w drugiej połowie 2020 roku na drogi wyjedzie hybrydowy Tarraco plug-in.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: