Spakujmy się na drogę
Chcąc poszerzyć swoją ofertę o akcesoria dla amerykańskich i brytyjskich cruiserów, firma Givi przedstawiła nowy zestaw toreb podróżnych.
Zestaw „CLASSIC”, przypominający swoim wyglądem walizki zeszłej epoki, oferuje praktyczność użytkowania z powodu dużego zakresu regulowania i możliwości komponowania różnych toreb ze sobą. Zrobione z wysokiej jakości materiału – 1200D Guzy Nylon, są wyposażone także we wstawki imitujące skórę, zaś kształtu całości nadaje umieszczony wewnątrz plastik.
![]() |
fot. Givi
|
Oferta obejmuje dwie torby o różnych pojemnościach, które można zamontować na siodle; cylindryczną torbę na ramię, a także kilka sztuk toreb bocznych. Wszystkie wymienione posiadają ponadto pokrycie wodoodporne.
Jedynym wymogiem, jaki musi spełniać motocykl, jest posiadanie tzw. sissy bar, czyli oparcia pasażera, którego konstrukcja umożliwia montaż.
![]() |
fot. Givi
|
Dostępne modele:
GP100 – 45-litrowy bagaż przeznaczony do montażu na siodło lub do użytku codziennego jako torba podróżna; największa z oferowanych; posiada kilka zewnętrznych i wewnętrznych kieszeni, a także paski na ramię, których obecność pozwala zmienić torbę na plecak.
GP102 – mniejsza wersja wcześniej wspomnianej torby, o pojemności 25 litrów.
GP 101 ROLL BAG – najbardziej uniwersalna z oferty, ponieważ umożliwia złączenie modeli GP100 i GP102 w jedną część; alternatywnie może być umieszczona nawet z przodu motocykla, pod przednią lampą; 13-litrowa.
GP103 – 17-litrowa torba boczna, posiadająca wewnątrz oddzielny schowek zapinany na suwak.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: