Chevrolet „ugotował” hot doga z szarlotką. Czas na podbój branży gastronomicznej?
Trzeba przyznać, że to dość nietypowa forma promocji...
Rzadko kiedy producenci samochodów angażują się w działania branży gastronomicznej (oczywiście poza Volkswagenem, który od lat produkuje kiełbaski, a nawet keczup). Ale tym razem jest inaczej. Chevrolet nawiązał współpracę ze znanym entuzjastą samochodów, Guyem Fieri, by połączyć w jedną całość składniki słynnej reklamy Chevroleta. Rezultatem jest hot dog z szarlotką.
To nietypowe połącznie pojawia się w prawdopodobnie najsłynniejszej reklamie Chevy’ego: „Baseball, Hot Dogs, Apple Pie & Chevrolet”. Reklama łączy to, co ludzie najbardziej kojarzą z Ameryką, z producentem samochodów za pomocą prostego, chwytliwego refrenu i pokazu slajdów wszystkich tych elementów.
Po latach Chevrolet przypomniał sobie o legendarnej reklamie i przy pomocy Guy’a Fieriego stworzył hot doga z szarlotką, którym entuzjaści motoryzacji i sportu będą mogli raczyć się już w ten czwartek podczas meczu baseballowego „Field of Dreams”.
Tych, którzy nie zdążą w ciągu kilkudziesięciu godzin dostać się na pokład samolotu i polecieć do Ameryki, uspokajamy… hot dogi z szarlotką od Chevroleta możecie „ugotować” sami! Na filmiku poniżej, znajdziecie przepis na to „arcydzieło” sztuki kulinarnej.
Najnowsze
-
Rowerzysta wjechał prosto pod auto i zadzwonił na policję. Zderzenie dwóch absurdów
Opisywana sytuacja to zderzenie dwóch absurdów. Absurdem jest, że rowerzyści nie muszą znać przepisów, ale absurdem jest też to, że niektórzy z nich uważają za obowiązujący stan prawny własne wyobrażenia. Tak jak rowerzysta z tego nagrania. -
Nowy sposób kontroli kierowców. Dostaną specjalne opaski
-
Koniec przywileju dla właścicieli aut elektrycznych. Życie za szybko go zweryfikowało
-
Znasz trik taksówkarzy na chłodzenie auta bez klimatyzacji? Używaj, nawet jak masz klimę
-
Zderzenie motocyklistów przed przejściem. „Znowu to pierwszeństwo pieszych”