Toyota Hilux Arctic Trucks – niezniszczalny pick-up z wyciągarką
Hilux Arctic Trucks otrzymuje podwyższone zawieszenie, terenowe koła, wyciągarkę i funkcjonalną zabudowę przestrzeni ładunkowej.
Samochód otrzymał 17-calowe felgi aluminiowe Arctic Trucks oraz terenowe opony AT 315/70 R17. Na potrzeby montażu większych kół podniesiono zawieszenie o około 40 mm, a także powiększono i odpowiednio przycięto nadkola. Poszerzenia boczne zostały opracowane na miarę, aby dopasować je do większych opon.

Podniesienie zawieszenia zaowocowało zwiększeniem prześwitu auta o 25 procent. Kąt najazdu wzrósł do 28 stopni, a kąt zjazdu do 32 stopni. Pomimo większych kół i zwiększonego prześwitu promień skrętu pozostał zbliżony do fabrycznego.

Modyfikacjom poddano także zderzak i błotniki. Wersję Arctic Trucks można wzbogacić o wzmocnione zawieszenie na przedniej i tylnej osi, dostosowane do dodatkowych obciążeń podczas jazdy w trudnym terenie. Samochód otrzymał także kalibrator prędkościomierza, klucz dynamometryczny do felg 17 cali, oryginalne osłony przeciwbłotne Arctic Trucks i wyciągarkę WARN VR EVO 10-S. Na grillu zamontowano dalekosiężne oświetlenie LED – dwa reflektory LAZER Triple-R 750 Elite.

Wyposażenie zwiększające funkcjonalność
Funkcjonalność Hiluxa Arctic Trucks zwiększa wyposażenie marki STEELER. Należą do niego czarne, homologowane orurowanie przednie, aluminiowa zabudowa wyprawowa z klapami bocznymi oraz specjalnie dobrane, stalowe stopnie boczne zabezpieczone powłoką natryskową Raptor. Przestrzeń ładunkową zabezpieczono polimocznikową powłoką natryskową i zamontowano na niej zabudowę szufladową amerykańskiej marki DECKED.

Zabudowa Arctic Trucks jest dostępna dla Hiluxa z podwójną kabiną. Hilux w tej wersji jest objęty 3-letnią gwarancją producenta i można go serwisować w autoryzowanych salonach Toyoty.
W pakiecie otrzymuje się badanie techniczne, wyważenie kół i sprawdzenie geometrii zawieszenia. Auto można poddać indywidualnej adaptacji, by jeszcze lepiej dostosować je do potrzeb pasjonatów wypraw, myśliwych, rolników czy służb państwowych potrzebujących samochodów o wysokiej mobilności.

Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.