Vespa zaprezentowała nowości na 2020 rok. Limitowana Primavera Sean Wotherspoon i Racing Sixties
Marka Vespa należąca do koncernu Piaggio zaprezentowała nowości na rok 2020: limitowaną wersję modelu Primaver Sean Wotherspoon, będącego owocem współpracy z Seanem Wotherspoonem, jednym z najbardziej uznanych designerów.
Vespa Primavera Sean Wotherspoon
Vespa Primavera Sean Wotherspoon to specjalna wersja modelu Primavera, stylizowana przez Seana Wotherspoona – jednego z najbardziej kreatywnych, amerykańskich projektantów przestrzeni. Sean ze stalowego nadwozia Vespy Primavera wydobył nowy styl nawiązujący do społeczności miejskiej, ale mogący spodobać się wszystkim. Nadał mu własny charakter, czerpiąc natchnienie z ukochanego stylu old school i korzystając z kalejdoskopowego podejścia mix&match (mieszaj i łącz) zakorzenionego w latach ‘80 i ‘90. Malowanie wyróżnia się eksplozją kolorów, zdominowaną odcieniami żółtego, czerwonego, ciemnozielonego i akwamarynowego, wraz z domieszką pewnej ekstrawaganckiej nonszalancji. Do stworzenia swojej kombinacji Sean użył materiałów takich jak metal, plastik, aksamit i guma.
Vespa Primavera (RED)
Vespa Primavera 125 (RED) to specjalna wersja modelu Primavera wyróżniająca się charakterystycznym czerwonym malowaniem Rosso (RED), obejmującym nadwozie i obręcze kół. Takie połączenie tworzy wyjątkowy i niepowtarzalny styl. Charakterystycznym dodatkiem jest kultowe logo Vespa (RED), którego biel wyśmienicie kontrastuje z barwą nadwozia. Vespa Primavera 125 (RED) napędzany jest nowoczesnym silnikiem jednocylindrowym i-get o pojemności 125 ccm chłodzonym powietrzem, wyposażonym we wtrysk paliwa oraz trzyzaworową głowicę.
Vespa Racing Sixties
Vespa Racing Sixties to specjalna seria inspirowana najbardziej klasyczną estetyką wyścigową, czyli latami ‘60. Dzięki wyrafinowanym modelom bazowym – Vespa Sprint (o pojemności silnika 50, 125 i 150 cm3) i GTS Super (o pojemności silnika 125 i 300 cm3), nowe Racing Sixties charakteryzują się innowacyjną grafiką świetnie harmonizującą z klasycznym nadwoziem. Dwa warianty kolorystyczne mają różne charaktery; pierwszy (żółto-zielony) jest nieco nostalgiczny, drugi (czerwono-biały) charakteryzuje nowoczesność, świeżość i dynamika.
Vespa Elettrica 70 km/h
Wierny roli innowatora, model Vespa Elettrica ewoluuje. Wersja 70 km/h właśnie zaprezentowana na targach EICMA przejmuje rolę pojazdu flagowego w rodzinie skuterów elektrycznych. „Mniejszy” model 45 km/h homologowany był jako motorower, o przeznaczeniu do użytku głównie w mieście. Lepsze osiągi oferowane przez wersję Elettrica 70 km/h (homologowaną jako motocykl) są wynikiem doświadczeń zdobytych przez Grupę Piaggio z silnikiem i akumulatorem litowo-jonowym oraz optymalizacją ich działania. Zmiany nie wpływają na zasięg, który pomimo wyższych osiągów pozostaje niezmienny. W trybie ECO z prędkością ograniczoną do 45 km/h, Vespa Elettrica 70 km/h gwarantuje przebieg 100 km pomiędzy ładowaniem akumulatorów.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: