
BMW M2 CS – szybkie, surowe i maksymalnie analogowe
BMW M2 CS zostało właśnie oficjalnie zaprezentowane przed premierą na salonie samochodowym w Los Angeles. To niezwykły model od niemieckiego producenta. Czemu? M2 CS jest maksymalnie surowe i analogowe - ma mocniejszy silnik niż M2 Competition, znacznie mniejszą masę, a do tego napęd na tył, analogowe zegary i hamulec ręczny.
Pod maską tego BMW znajdziemy sześciocylindrowy silnik rzędowy M TwinPower Turbo o pojemności 3,0 l, który zapewnia moc 331 kW (450 KM), czyli o 29 kW (40 KM) więcej niż w BMW M2 Competition oraz maksymalny moment obrotowy, który wynosi 550 Nm. Sprint od 0 do 100 km/h M2 CS osiąga w 4,0 s (ze skrzynią manualną 4,2 s), natomiast prędkość maksymalna ze standardowym pakietem M Driver jest ograniczona elektroncznie do 280 km/h.
W standardzie od razu mamy adaptacyjny układ jezdny M z trybami Comfort, Sport i Sport+ oraz sportowe hamulce M z czerwonymi zaciskami, możemy, również opcjonalnie wyposażyć ten model w hamulce węglowo-ceramiczne M i aktywny mechanizm różnicowy M. Do dyspozycji mamy 6-biegową skrzynię manualną (po raz pierwszy w wyposażeniu standardowym modelu BMW CS), jak i opcjonalnie 7-biegową skrzynię dwusprzęgłową M (M DKG).
Na perwszy rzut oka widzimy bardzo ekskluzywny lakier metalizowany w kolorze niebieskim Misano. Uwagę zwracają, również lekkie 19-calowe kute obręcze kół Y Spoke w błyszczącym kolorze czarnym lub opcjonalnie w kolorze matowego złota, jak również specjalnie dobrane opony Michelin Pilot Sport Cup 2 w standardzie.Z tyłu samochodu prezentuje nam się układ wydechowy o udoskonalonym brzmieniu i wyglądzie z dwoma elektrycznie sterowanymi przepustnicami i czterema końcówkami rur wydechowych ze stali szlachetnej z logo M.
Wewnątrz samochodu mamy lekkie fotele sportowe M z BMW M4 CS o kubełkowym charakterze ze zintegrowanymi zagłówkami i paskami BMW M orazoparcia w skórze Merino i alcantarze z kontrastującym czerwonym stebnowaniem.Dodatkowo możemy wybrać sportową kierownicę M obitą alcantarą z czerwonym oznaczeniem na godzinie 12.
Ten wyczynowy model pozycjonowany jest powyżej BMW M2 Competition i stanowi kontynuację historii sukcesu modeli BMW M3 CS i BMW M4 CS. Cena podstawowa BMW M2 CS wynosić będzie około 95 000 euro. Skusilibyście się?
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
jasne, obłędny lakier 🙂 chętnie bym pojeżdził