Nowy Opel Corsa-e Rally zadebiutuje podczas finału Rajdowych Mistrzostw Niemiec
Nowy elektryczny samochód rajdowy zasilany akumulatorem o pojemności 50 kWh przechodzi obecnie liczne testy wytrzymałości i osiągów w Centrum Testowym w Dudenhofen.
Producent chce w ten sposób upewnić się, że 136‑konna Corsa‑e Rally rozwijająca maksymalny moment obrotowy 260 Nm sprosta wysokim standardom ADAC Opel e‑Rally Cup. Inaugurację pierwszego na świecie jednomarkowego rajdowego pucharu samochodów elektrycznych zaplanowano na koniec lata 2020 roku. Pierwszy sezon Pucharu będzie obejmował co najmniej osiem rund, które zostaną rozgrane w 2020 i 2021 roku głównie w ramach Rajdowych Mistrzostw Niemiec (DRM). Ogłoszenie ostatecznego harmonogramu jest planowane na Targach Motoryzacyjnych w Essen (30 listopada – 8 grudnia 2019 r.).
Opel Corsa‑e Rally zostanie zaprezentowany uczestnikom mistrzostw oraz przedstawicielom mediów już w najbliższy weekend (18–19 października) podczas finału sezonu DRM 2019, w czasie rajdu ADAC 3-Städte wokół Freyung w Dolnej Bawarii. Prezentację serii ADAC Opel e‑Rally Cup oraz związanej z nią koncepcji wspólnej promocji Opla i ADAC zaplanowano na piątek — o godzinie 13:00 dla zespołów i o 14:00 dla dziennikarzy. Elektryczny samochód rajdowy będzie wystawiony w strefie serwisowej we Freyung w trakcie obu dni rajdowych. Na pytania dziennikarzy i innych zainteresowanych odpowie obecny na miejscu Jörg Schrott, dyrektor Opel Motorsport.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: