Nowy Opel Corsa-e Rally zadebiutuje podczas finału Rajdowych Mistrzostw Niemiec
Nowy elektryczny samochód rajdowy zasilany akumulatorem o pojemności 50 kWh przechodzi obecnie liczne testy wytrzymałości i osiągów w Centrum Testowym w Dudenhofen.
Producent chce w ten sposób upewnić się, że 136‑konna Corsa‑e Rally rozwijająca maksymalny moment obrotowy 260 Nm sprosta wysokim standardom ADAC Opel e‑Rally Cup. Inaugurację pierwszego na świecie jednomarkowego rajdowego pucharu samochodów elektrycznych zaplanowano na koniec lata 2020 roku. Pierwszy sezon Pucharu będzie obejmował co najmniej osiem rund, które zostaną rozgrane w 2020 i 2021 roku głównie w ramach Rajdowych Mistrzostw Niemiec (DRM). Ogłoszenie ostatecznego harmonogramu jest planowane na Targach Motoryzacyjnych w Essen (30 listopada – 8 grudnia 2019 r.).
Opel Corsa‑e Rally zostanie zaprezentowany uczestnikom mistrzostw oraz przedstawicielom mediów już w najbliższy weekend (18–19 października) podczas finału sezonu DRM 2019, w czasie rajdu ADAC 3-Städte wokół Freyung w Dolnej Bawarii. Prezentację serii ADAC Opel e‑Rally Cup oraz związanej z nią koncepcji wspólnej promocji Opla i ADAC zaplanowano na piątek — o godzinie 13:00 dla zespołów i o 14:00 dla dziennikarzy. Elektryczny samochód rajdowy będzie wystawiony w strefie serwisowej we Freyung w trakcie obu dni rajdowych. Na pytania dziennikarzy i innych zainteresowanych odpowie obecny na miejscu Jörg Schrott, dyrektor Opel Motorsport.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: