
Kolekcja McLaren 720S Coupe MSO Apex Collection liczy…jedynie 15 sztuk!
Zakup McLarena z kolekcji Apex to wejście w świat motorsportu. Każdy nowy właściciel otrzyma FIA Formula 1 Paddock Pass, dzięki czemu będzie miał nie tylko wstęp na najlepsze miejsce podczas wyścigu, ale także dostęp do bolidów i kierowców Formuły 1.
Na torze czy na ulicy – 720S Coupé zmienia zasady gry. Zaprojektowany i wykonany od podstaw w sposób, dzięki któremu ma się wyróżniać w każdych warunkach. Lekka, ale niezwykle sztywna i wytrzymała karoseria jest oparta na samonośnej konstrukcji Monocage II. Z połączenia legendarnego już silnika V8 – który osiąga z pomocą podwójnej turbosprężarki moc 720 KM – oraz niezależnego, aktywnego zawieszenia Proactive Chassis Control II, powstał samochód, który przyspiesza od 0 do 200 km/h w zaledwie 7,8 sekundy.
Każdy McLaren 720S Coupé MSO Apex Collection posiada pakiet Track Pack, dzięki któremu ten supersamochód dostaje kolejny zastrzyk motorsportu, przy jednoczesnym obniżeniu wagi o 24 kg. Pakiet obejmuje całe wyposażenie 720s Performance – wloty powietrza na masce i na tylnym spojlerze, karbonowe osłony lusterek czy podświetlenie komory silnika – oraz 10-szprychowe, superlekkie obręcze z kutego aluminium, aktywny tylny spoiler z włókna węglowego i sportowy wydech. W środku przestronnej kabiny w kształcie kropli, lekkie fotele wyścigowe z włókna węglowego tworzą sportowe, ale ergonomiczne wnętrze, a tytanowa konstrukcja zapewnia punkty mocowania dla 6-punktowych pasów bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera.
Częścią pakietu Track Pack jest również system McLaren Telemetry (MTT), który pozwala kierowcy analizować jego wyniki na torze, zapisując je również w formie wideo. Każdy egzemplarz kolekcji Apex posiada dodatki MSO, w tym wydłużone łopatki zmiany biegów, dwukolorową kierownicę ze skóry lub Alcantary® ze znacznikiem na godzinie 12 oraz pedał gazu i gniazdo zapłonu. Specjalna tabliczka identyfikacyjna nosi oznaczenie numeru samochodu z kolekcji, podobnie jak logo MSO Apex na tylnym zderzaku.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: