
Motocykliści kontra rak prostaty – DGR 2019 za nami
W sobotę (28.09.2019) warszawskie ulice opanowały klasyczne i customowe motocykle. Wszystko to w ramach międzynarodowej akcji charytatywnej – The Distinguished Gentleman’s Ride.
Warszawscy motocykliści już po raz siódmy wzięli udział w tej międzynarodowej imprezie. Wydarzenie odbyło się w jednym terminie w ponad 700 miastach na świecie – w Polsce: w Łodzi, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Celem DGR jest propagowanie profilaktyki badań w kierunku wykrywania raka prostaty oraz wspieranie przeciwdziałania fali samobójstw wśród mężczyzn. Dodatkową ideą, jest to by przejazd był dżentelmeński – uczestnicy ubierają się elegancko, w garnitury/koszule, co przy okazji ma na celu łamanie stereotypów dotyczących motocyklistów. Uczestnicy wydarzenia bardzo poważnie podeszli do tematu i charakteru imprezy. Sobotnia parada był prawdziwym pokazem szyku i elegancji.
Motocyklistów w tym roku ugościła Elektrownia Powiśle. Industrialna przestrzeń tej lokalizacji idealnie wpisała się w klimat całego wydarzenia. W Elektrowni zorganizowano start i finał całej imprezy, natomiast postój parady odbył się na Targu Śniadaniowym na Żoliborzu. Przejazd eskortowała stołeczna policja, a o zabezpieczenie zadbał Moto Auto Klub i Fundacja Motocyklowe Ratownictwo Medyczne Moto-Medic.
W tym roku dla uczestników przygotowano szereg atrakcji, w tym m.in. starter packi z gadżetami charakterystycznymi dla DGR oraz konkursy w aż sześciu kategoriach. Najładniejszy motocykl został wybrany przez Magazyn Custom. Stylizacje oceniała i nagrodziła firma Tailors Club. Natomiast w kategorii na najładniejszą brodą, wąsy i fryzurę wyboru dokonali specjaliści z Warszawskiej Izby Lordów. Nagrodzony został również posiadacz motocykla o największym przebiegu – nagrodę wręczył Mr Detalider. Zwycięzcy dostali również dodatkowe nagrody od firm Sharp i Babyliss.
Podczas wydarzenia odbywała się zbiórka funduszy na badania nad rakiem prostaty i realizację programów prewencji samobójstw wśród mężczyzn. Tegoroczny cel to 7 mln USD. Darczyńca, który zarejestrował się jako uczestnik warszawskiej akcji, i który wpłacił najwięcej pieniędzy również został wyróżniony. W trzech kategoriach tj. najładniejszy motocykl, najładniejsza stylizacja, najwięcej wpłaconych pieniędzy przyznano specjalnie przygotowane na tegoroczną edycję DGR statuetki, które w przyszłym roku zostaną przekazane kolejnym zwycięzcom.
W promowanie DGR włączyły się ambasadorki Marta Dyks i Marcelina Zawadzka, a merytorycznie DGR wspierało HIFU Clinic – Centrum Leczenia Raka Prostaty, które reprezentował dr Piotr Dzigowski. Sponsorem globalnym wydarzenia jest Triumph Motorcycles.
Najnowsze
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Filarami filozofii Alpine jest lekkość, francuski savoir vivre oraz uśmiech na twarzy kierowcy. To te elementy przyświecały projektantom modelu A290, bazującego na niedawno wskrzeszonym Renault 5. Elektryczny hothatch nie tylko pokazuje silną zmianę kierunku rozwoju marki, ale jednocześnie stanowi zapowiedź nadchodzącej gamy. Plany producenta obejmują bowiem aż siedem nowych modeli Alpine, które mają zostać wprowadzone […] -
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
-
Motocykliści giną 27 razy częściej niż kierowcy aut! Wypadki na jednośladach w Polsce: statystyki, przyczyny i jak jeździć bezpieczniej
-
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
Zostaw komentarz: