
Toyota Corolla TREK – edycja limitowana z napędem hybrydowym
Edycja limitowana Corolla TREK stylizowana jest na kompaktowy crossover ze zwiększonym prześwitem i specjalnie opracowanymi 17-calowymi felgami aluminiowymi.
Toyota Corolla TREK to odpowiedź na rosnącą popularność w Europie stylizowanych na crossovery samochodów z segmentu C o surowym wyglądzie. Zaprojektowana z myślą o rodzinach ceniących aktywny styl życia i zajęcia na świeżym powietrzu, ma podniesione zawieszenie, które zwiększa prześwit samochodu o 20 mm.
Pakiet obejmuje ponadto listwy boczne w dolnej części nadwozia, osłony podwozia z przodu i z tyłu, specjalnie opracowane, przeszlifowane 17-calowe felgi aluminiowe, przyciemniane tylne szyby, światła przeciwmgielne i światła główne Bi-LED.
We wnętrzu Corolla TREK otrzymała dwukolorową tapicerkę materiałową oraz zdobienia na desce rozdzielczej imitujące wstawki z drewna. Na progach drzwi i na klapie bagażnika jest widoczne logo TREK.
Nowa Corolla TREK ma bogate standardowe wyposażenie, w tym 7-calowy kolorowy wyświetlacz TFT między zegarami, 8-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego i najnowszą, drugą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense.
Zawiera on układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych i rowerzystów, system automatycznego powiadamiania ratunkowego (eCall), automatyczne światła drogowe (AHB), układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA), system wykrywania zmęczenia kierowcy (SWS) oraz układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA) z funkcją powrotu na zadany tor jazdy (SC) dla wersji z konwencjonalnym silnikiem lub asystenta utrzymania pasa ruchu (LTA) dla wersji hybrydowej.
Edycja specjalna TREK jest oferowana dla Corolli TS Kombi z napędem hybrydowym o mocy 122 KM lub 180 KM. Corolla TREK trafi na polski rynek na początku przyszłego roku, natomiast jeszcze w tym roku rozpocznie się przedsprzedaż.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: