
Motocykle Harley-Davidson. Nowości na rok 2020!
W 2020 r. Harley-Davidson zaoferuje motocyklistom wiele nowych modeli, elementów wyposażenia i akcesoriów. Wśród nich pojawi się nowy Low Rider® S, elektryczny motocykl LiveWire™ oraz CVO™ Tri Glide®.
Motocykl LiveWire to całkowicie nowy model z napędem w pełni elektrycznym. Napędzany elektrycznym silnikiem H-D™ Revelation™ zapewniającym natychmiastową dostępność momentu obrotowego i natychmiastowy przyrost mocy, motocykl LiveWire zapewnia możliwość szybkiego przyspieszania natychmiast po obróceniu manetki, bez konieczności używania sprzęgła i zmiany biegów. Średni zasięg 158 km zapewnia optymalne parametry do jazdy miejskiej. LiveWire jest pierwszym modelem w portfelu elektrycznych jednośladów, którego celem jest osiągnięcie przez firmę Harley-Davidson pozycji lidera elektryfikacji motocykli.
Projektanci nowego motocykla Low Rider S postawili przede wszystkim na parametry, takie jak moc, zwinne prowadzenie oraz swoboda jazdy, w połączeniu z tradycyjnym charakterem Harley-Davidson. Kierowanie tym modelem bazującym na ramie Softail jest zoptymalizowane dzięki wysokiej jakości zawieszeniom dostrojonym do agresywnej jazdy i dzięki mocy, którą zapewnia muskularny silnik Milwaukee-Eight® 114. Elementy stylistyczne nawiązujące do stylu custom obejmują podwyższoną kierownicę, mini owiewkę, jednoosobowe siedzenie oraz czarne elementy wykończenia.
Nowy model Road Glide Limited, który w roku 2020 zastąpi model Road Glide Ultra, posiada nowe cechy, w tym nowe malowania, błyszczące wykończenie wnętrza owiewki, podgrzewane manetki, koła Slicer II Contrast Bright i nowy zbiornik, a także nowe medaliony na przednim i tylnym błotniku. Road Glide Limited to długodystansowy motocykl z charakterystyczną, aerodynamiczną owiewką w kształcie pyska rekina z trzema wlotami Splitstream ograniczającymi zawirowania strug powietrza wokół głowy. Silnik Milwaukee-Eight® 114 zapewnia płynną jazdę i duży zapas mocy, natomiast podwójny reflektor LED Daymaker® gwarantuje doskonałą widoczność w nocy.
Nowy trójkołowiec CVO™ Tri Glide® dołączy do modeli CVO™ Limited i CVO™ Street Glide® w ramach portfela produkowanych w ograniczonych ilościach motocykli super-premium CVO na rok 2020. Modele CVO są jako jedyne napędzane jednostką Milwaukee-Eight® 117, silnikiem o największej pojemności (1923 cm3) i mocy produkowanym przez firmę Harley-Davidson.
Nowości na rok 2020 to także usługa H-D™ Connect – oferowana w ramach abonamentu łączność z motocyklem poprzez aplikację na smartfony dla wybranych modeli Harley-Davidson, a także Reflex™ Defensive Rider Systems (RDRS) – nowy zbiór technologii wspomagający kierowcę podczas jazdy zawierający m.in. systemy kontroli trakcji oraz zaawansowany system ABS.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Mam wrażenie, że „nowości” sprowadzają się głównie do bajeranckich nazw typu „Revelation”, „Slicer II Contrast Bright”, medaliony, „Splitstream „, „Reflex™ Defensive Rider Systems” – ale czy to wystarczający powód dla systematycznego podnoszenia (i tak już kosmicznych) cen? Powodzenia…