Seat Mii w trzech wersjach
Seat rozszerza ofertę miejskiego modelu Mii dla młodych ludzi o wersję z 5-drzwiową. Czyli już niedługo, na rynku będziemy mogli zobaczyć trzy wersję tego małego i ekonomicznego samochodu.
![]() |
fot. Seat
|
Wersja 3-drzwiowa z powodzeniem sprzedaje się już w Hiszpanii. W Polsce Seat Mii ma być dostępny od marca. Lecz zanim to nastąpi, już została stworzona wersja 5-drzwiowa i Mii Ecomotive – wyposażona w system start/stop i paląca według producenta 4,1 litra paliwa na 100 kilometrów (przy silniku 60 konnym).
Co nowego natomiast wprowadza wersja 5-drzwiowa oprócz dodatkowej pary drzwi? Na pewno plusem będzie duży bagażnik. Po złożeniu tylnej kanapy, otrzymamy podobno aż do 951 litrów. Patrząc na auto z zewnątrz, raczej ciężko w to uwierzyć.
Ciekawostką są natomiast okna tylnych drzwi. Jak przystało na samochód dla „młodych” lub rodzin są one dziecio-odporne. Do upadłego możemy szukać przycisku lub korbki – bowiem okna są… uchylane. Mimo to, producent zapewnia świetną wentylację.
Uchylany będzie także panoramiczny dach (dostępny w hiszpańskiej ofercie już od marca). Będzie można go rozsunąć, ale tylko z zewnątrz – kolejne zabezpieczenie dziecio-odporne?
– Pięciodrzwiowa wersja to doskonałe uzupełnienie oferty Mii. Jest ona równie sportowa i dynamiczna, jak wersja trzydrzwiowa, a jednocześnie dużo bardziej funkcjonalna. – mówi dr Matthias Rabe, Wiceprezes ds. Badań i Rozwoju w firmie Seat.
![]() |
fot. Seat
|
![]() |
fot. Seat
|
Patrząc na Mii z zewnątrz, rzeczywiście nie można oprzeć się myśli, że ten subkompaktowy samochód ma żyłkę sportowca. Przednich reflektorów nie da się pomylić z żadną inną marką. Strzałem w dziesiątkę są natomiast trójkątne światła tylne. To właśnie one, według nas, sprawią że Mii będzie rozpoznawalne i wyjątkowe. Lub jak kto woli – agresywne i pełne pasji, jak przystało na Seata.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: