
Pierwszy etap eliminacji do W Series we wrześniu
Dokładnie 16 września, na hiszpańskim torze Circuito de Almeria w Andaluzji, rozpocznie się pierwszy etap eliminacji do drugiego sezonu W Series.
Testy będą się odbywać w dniach 16-18 września. Udziału w nich nie weźmie 12 najwyżej sklasyfikowanych zawodniczek sezonu 2019, które dzięki swoim pozycjom zapewniły sobie gwarantowane miejsce w sezonie 2020. Jednak jak poinformowali organizatorzy, podczas testów pojawi się jedna lub dwie z nich. Ich zadaniem będzie uzyskanie czasów, do których będą potem porównywane nowe aplikantki.
W sezonie 2020 na torze na pewno zobaczymy: Jamie Chadwick, która będzie bronić tytułu, Beitske Visser, Alice Powell, Marta Garcia, Emma Kimiläinen, Fabienne Wohlwend, Miki Koyama, Sarah Moore, Vicky Piria, Tasmin Pepper, Jessica Hawkins oraz Sabre Cook.
Jeżeli Gosia Rdest zgłosi się ponownie do eliminacji W Series, będzie miała przed sobą trudne zadanie, ponieważ jak poinformowali organizatorzy, obecnie wpłynęło już 40 wniosków, a w czasie publikacji tej informacji lista nadal była otwarta.
„Kiedy kończy się jeden sezon, drugi się zaczyna, a ściślej mówiąc przygotowania do kolejnego. Sezon 2019 był ogromnym sukcesem, ale skupiamy się na tym, aby sezon 2020 był lepszy i większy. Jestem podekscytowana jakością nowych aplikantek i nie ma lepszego sposobu na ich sprawdzenie i ocenę niż umieszczenie ich w samochodzie W Series na trzy dni i to zamierzamy zrobić” – powiedziała szefowa W Series Catherine Bond Muir.
Podobnie jak na początku roku, tak i teraz nowe kandydatki będą miały do dyspozycji testowy samochód Tatuus T-318 F3, czterocylindrowca o pojemności 1.8 litra wykonanego przez Autotecnica Motori.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: