
Jaguar ma nietypowy pomysł jak podebrać klientów Tesli
Tesla jako pierwszy producent pokazała, że samochody elektryczne mogą być ciekawe, szybkie i oferować spory zasięg. Z tego powodu markom, które dopiero wchodzą do tego segmentu, niełatwo się przebić z własną propozycją. Czy pomysł Jaguara ułatwi zdobywanie klientów?
Jaguar I-Pace pod wieloma względami podąża za formułą, która sprawiła, że Tesla jest tak popularna. Ma mnóstwo mocy (400 KM), świetne osiągi i duży zasięg (470 km), a przy tym wygląda naprawdę atrakcyjnie. Ale czy to wystarczy, aby podjąć walkę z tym groźnym rywalem?
Aby zwiększyć swoje szanse, brytyjski producent postanowił wystąpić z nietypową ofertą – rabat wynoszący 3000 dolarów dla każdego właściciela Tesli. A konkretnie dla każdego, kto udowodni, że mieszka w gospodarstwie domowym, w którym ktoś posiada Teslę.
Czy taka zachęta wystarczy, żeby przekonać potencjalnych klientów do zakupu I-Pace’a? 3000 dolarów to nie tak dużo, ale łącząc ten rabat z innymi upustami, można oszczędzić w sumie 15 tys. dolarów. Zła wiadomość jest tylko taka, że jak mogliście się domyślić po walucie, dotyczy ona jedynie Stanów Zjednoczonych.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: