BMW serii 2 Gran Coupé w ostatniej fazie testów. Zobaczcie zdjęcia!
Pierwsze BMW serii 2 Gran Coupé otrzymuje właśnie ostatnie szlify w końcowej fazie testowej. Podczas jazd próbnych w okolicach Monachium służy przy tym jako jeżdżąca autoreklama.
Testowane egzemplarze nowego czterodrzwiowego coupé w segmencie samochodów kompaktowych premium mają oprócz charakterystycznego wielokolorowego kamuflażu duży kod QR na przednich drzwiach. Kod ten kieruje bezpośrednio do strony www.bmw.com/2-series-gran-coupe, gdzie jeszcze przed światową premierą w listopadzie 2019 roku na Wystawie Samochodowej w Los Angeles będzie można znaleźć pierwsze informacje na temat tego ekstrawaganckiego i innowacyjnego samochodu. Nowe BMW serii 2 Gran Coupé zadebiutuje na światowych rynkach wiosną 2020 r.
W samochodzie zastosowano między innymi znaną z BMW i3s (zużycie energii w cyklu mieszanym: 14,6-14 kWh/100 km, emisja CO2 w cyklu mieszanym: 0 g/km**) technologię ARB (ograniczenie poślizgu kół w pobliżu aktuatora), w której kontrola poślizgu odbywa się bezpośrednio w sterowniku silnika, a nie w sterowniku DSC (dynamiczna kontrola stabilności). Bez długich ścieżek sygnałowych informacje są przesyłane trzykrotnie szybciej, a regulacja jest odczuwana przez kierowcę jako nawet dziesięciokrotnie szybsza.
Oprócz sportowo eleganckich i ekstrawaganckich linii pierwsze BMW serii 2 Gran Coupé oferuje najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie łączności i dużo przestrzeni. Ma więc idealne warunki do tego, aby zaoferować typową dla BMW radość z jazdy nowym, ceniącym stylistykę grupom kierowców miejskich.
Ten topowy, sportowy model jest napędzany przez 4-cylindrowy silnik BMW Group o mocy 225 kW (306 KM) i wyposażony standardowo w nową blokada mechanizmu różnicowego Torsena na przedniej osi dającą samochodowi jeszcze bardziej dynamiczny charakter.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: