Range Rover Evoque Marangoni – siłacz w kobiecej czerwieni
Elegancki SUV dopieszczony przez włoskich stylistów? Jesteśmy na tak.
![]() |
fot. Range Rover |
Producent opon Marangoni znany jest ze swojego nietuzinkowego podejścia do ogumienia aut. Jego poprzedni projekt tuningowy Alfa Romeo Giulietty stanowił połączenie grafitowej szarości i limonkowych dodatków wraz z niskoprofilowymi oponami w limonkowym kolorze.
W przerobieniu Evoque pomogły Marangoni firmy TRC Italia i Conte of Florence. Karoseria Evoque to połączenie metalicznej bieli lub srebrnego koloru z kontrastującymi elementami błyszczącej czerni dachu, klamek i przedniego grilla. Dodatkowo przednie błotniki auta wraz z lusterkami i końcówką wydechu zrobione są z modnego, choć nie rzucającego się tym razem w oczy karbonu. Całości dopełniają czerwone, sportowe opony na dwudziestocalowych felgach.
Wnętrze zaprojektowane przez Conte of Florence to subtelne połączenie czerni z czerwoną podsufitką i czerwonymi przeszyciami na fotelach i drzwiach, w komplecie z równie czerwonym logo firmy.
Jednak Marangoni Evoque to nie tylko wygląd. Dwulitrowy silnik otrzymał mocniejsze turbodoładowanie, karbonowe wloty powietrza i ulepszony wydech ze stali nierdzewnej. Dzięki temu teraz auto dysponuje mocą aż trzystu koni mechanicznych, w porównaniu ze standardowymi 240.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: