Spartański gokart z silnikiem Ducati
Czerwony The Spartan z silnikiem Ducati szczyci się imponującymi jak na gokart osiągami.
![]() |
Lekka, sportowa konstrukcja podwozia sprawiają, że The Spartan waży zaledwie 350kg. Opływowe nadwozie inspirowane klasycznymi Ferrari skrywa za plecami kierowcy i pasażera silnik Ducati V-Twin o pojemności 1198 ccm i mocy 170 koni mechanicznych.
Dzięki dobremu stosunkowi mocy do masy The Spartan przyspiesza do setki w zaledwie 3 sekundy. Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że to onieśmielający wynik, któremu dorównują tylko najlepsi. Gokart zawdzięcza swoje efektowne możliwości przede wszystkim zwycięskiemu silnikowi Ducati. Motocykl z właśnie takim silnikiem był najlepszy w tegorocznej klasie Superbike.
The Spartan to świetny pomysł, niestety raczej wątpliwe jest jego wejście do masowej produkcji. Można go będzie oglądać w Sydney od 25 do 27 listopada na wystawie Motorcycle & Scooter in Australia. Póki co musimy się zadowolić oglądaniem zdjęć w galerii i relacjami z jazdy od tych niewielu szczęśliwców, którym było dane wsiąść za jego kierownicę.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: