
Pod Gubałówką zaparkują zabytkowe skutery Lambretta
Zakopiańska Gubałówka nabierze prawdziwie włoskiego charakteru. Przy dolnej stacji kolei PKL zaparkują zabytkowe skutery Lambretta. Będzie to historyczne spotkanie właścicieli, a zarazem miłośników i pasjonatów zabytkowych skuterów włoskiej marki, po raz pierwszy organizowane w Polsce.
14 czerwca, zakopiańska Gubałówka nabierze prawdziwie włoskiego charakteru. Tego dnia przy dolnej stacji kolei PKL zaparkują zabytkowe skutery Lambretta. Prezentacja jednośladów stanowi część europejskiego zlotu entuzjastów tych pojazdów. Będzie to historyczne spotkanie właścicieli, a zarazem miłośników i pasjonatów zabytkowych skuterów włoskiej marki, po raz pierwszy organizowane w Polsce.
Produkcja skuterów Lambretta rozpoczęła się w latach 40., zaraz po II wojnie światowej, a ich pierwsze modele były przede wszystkim odpowiedzią na duże zapotrzebowanie na szybki i tani środek lokomocji. Założyciel firmy tworząc projekt skutera zainspirował się konstrukcją lekkich motorynek używanych w czasie wojny przez spadochroniarzy. Tak, jak modele konkurencyjnej marki Vespa, skutery Lambretta bardzo szybko zyskały dużą popularność.
Prezentacja skuterów pod Gubałówką jest częścią imprezy pod nazwą ,,30 EUROLAMBRETTA – Zakopane 2019’’. Zloty odbywają się każdego roku w najpiękniejszych zakątkach Europy
i przyciągają właścicieli skuterów z całego świata. Podczas tej edycji wydarzenia Zakopane odwiedzi około tysiąca gości.
Najnowsze
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Filarami filozofii Alpine jest lekkość, francuski savoir vivre oraz uśmiech na twarzy kierowcy. To te elementy przyświecały projektantom modelu A290, bazującego na niedawno wskrzeszonym Renault 5. Elektryczny hothatch nie tylko pokazuje silną zmianę kierunku rozwoju marki, ale jednocześnie stanowi zapowiedź nadchodzącej gamy. Plany producenta obejmują bowiem aż siedem nowych modeli Alpine, które mają zostać wprowadzone […] -
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
-
Motocykliści giną 27 razy częściej niż kierowcy aut! Wypadki na jednośladach w Polsce: statystyki, przyczyny i jak jeździć bezpieczniej
-
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
Zostaw komentarz: