
Gratka dla miłośników Volkswagena – nowy Passat i Golf
Przyszłoroczne zapowiedzi od Volkswagena to prawdziwa kumulacja - przedsprzedaż Volkswagena T-Cross, elektryczne modele Golfa, Bory oraz Lavidy, facelifting Passata oraz ciekawa premiera na koniec roku w wersji cabrio...
Niewątpliwie zbliżający się początek nowego roku dla Volkswagena będzie podporządkowany debiutantowi – Volkswagenowi T-Cross. Właśnie rozpoczyna się przedsprzedaż tego SUV-a. W tym samym czasie, również w Chinach oraz Ameryce Południowej zadebiutuje T-Cross z przedłużonym rozstawem osi.
Nowości w modelach Golfa oraz Jetty na początku roku 2018 pojawią się głównie na chińskim rynku Volkswagena. Pojawią się elektryczne odmiany modeli Golfa, Bory oraz Lavidy.
Kolejne miesiące przyniosą nam, także nowe Polo w odświeżonej W drugiej połowie ma, także zadebiutować nowy Golf VIII – produkcja wystartuje w czerwcu, więc zapewne na jesień miłośnicy tego modelu będą mogli już go testować na małe i duże podróże.
W trakcie corocznego spotkania przedstawicieli Volkswagena wspomniano szerzej o nowym Passacie – prawdopodobnie nie będzie to nowa generacja, a wersja po faceliftingu.
W prezentowanych materiałach na tym spotkaniu wspominano Passata dwa razy – jeden przeznaczony jest na rynek europejski i brazylijski, a drugi będzie dostosowany na rynek amerykański.
Na koniec roku 2019, zimą zapowiada się ciekawa premiera modelu T-Roc Cabrio.
Marka Volkswagen kontynuuje elektryczną ofensywę i stopniowo przygotowuje zdolność produkcyjną potrzebną do uzyskania wydajności na poziomie ponad milion samochodów elektrycznych rocznie na całym świecie począwszy od 2025 roku. W Zwickau powstaje obecnie największy i najbardziej wydajny zakład produkcji samochodów elektrycznych w Grupie Volkswagen – w przyszłości z taśm produkcyjnych tutejszej fabryki będzie zjeżdżać do 330.000 aut elektrycznych rocznie, czyli więcej niż w innych zakładach należących do Grupy Volkswagen.
Obecnie w Zwickau są produkowane Golf i Golf kombi. Pod koniec 2019 roku, czyli za nieco ponad rok, rozpocznie się tu produkcja modelu ID.1, pierwszego elektrycznego Volkswagena skonstruowanego w oparciu o modułową platformę dla aut elektrycznych (MEB). Gdy w 2021 r. fabryka w Zwickau osiągnie pełnię zdolności produkcyjnej, będzie w niej powstawać sześć modeli elektrycznych trzech marek należących do koncernu.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: