Star Wars zaatakował Volkswagena
Grupa niezidentyfikowanych osobników z odległej galaktyki zaatakowała Volkswagena. Atak był skoordynowany i według świadków doskonale przygotowany...
Tak mógłby brzmieć poranny news, ale uspakajamy wszystkich to tylko nowa reklama Greenpeace. Organizacja ta stara się namówić niemieckiego producenta samochodów do zmiany polityki. Aktywiści mają wątpliwości, co do prezentowanych przez grupę Volkswagen wyników dotyczących redukcji emisji gazów cieplarnianych. Działacze twierdzą, że gigant motoryzacyjny „wydaje miliony euro każdego roku na lobbowanie grup, które starają się zatrzymać zwiększenie redukcji emisji gazów cieplarnianych z 20% do 30% do roku 2020″.
Apelując po przez film reklamowy w sposób zabawny, aby grupa VW przeszła na „Jasną stronę mocy”. Jak podkreśla Andre Davies z Greenpeace:
– Nie wszystko jest stracone. Wyczuwamy dobro w Volkswagenie – podsumowuje:
– Mają oni inżynierów oraz technologię do stworzenie jednych z najbardziej wydajnych pojazdów na Ziemi.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: