Kolejny dzień, kolejna przygoda – czyli kampania MINI Coupé
Nowa kampania reklamowa producenta po raz kolejny podkreśla jego niekowencjonalne podejście. Rio de Janeiro, Islandia i Hongkong - miejca, gdzie MINI sprawdza się zarówno jako rodzinny, jak i sportowy samochód. Zobaczcie sami.
MINI Coupé – auto obok, którego nie można przejść obojętnie. Albo się je kocha, albo… |
![]() |
fot. YouTube
|
Autorem 49 sekundowego spotu reklamowego jest César Charlone – nominowany do Oscara za zdjęcia do filmu „Miasto Boga”. Zamierzeniem produkcji było ukazanie MINI w najbardziej egzotycznych miejscach, po to by podkreślić typowe dla auta cechy. Dynamiczne ujęcia, elekryzująca muzyka (Ikebe Shakedown – Sakonsa) mają zaintrygować i przekonać wszystkich, że nowe Coupé to nie tylko miejskie autko. Klip naprawdę wciąga, zobaczcie sami:
Spot jest zapowiedzią kampanii „Kolejny dzień, kolejna przygoda” („Another Day, Another Adventure”), która składać się będzie z 3 filmów reklamowych, jakie prezentowane bedą od września.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: