Audi Q3 wchodzi na polski rynek – znamy ceny!
Audi Q3, które zjeżdża z taśmy produkcyjnej w hiszpańskim Martorell koło Barcelony już niedługo trafi do polskich salonów. Ile warty jest nowy kompaktowy SUV Audi? Sprawdźcie!
Model Q3 to SUV klasy Premium w kompaktowym rozmiarach ( 4,39 m długości, 1,83 m szerokości i 1,60 m wysokości). 2/3 powierzchni karoserii wykonane jest z blachy, natomiast reszta ze szkła. Linia dachu szybko opada, a słupki D są płasko ustawione jak w coupe.
Nowy kompaktowy SUV dostępny jest w dwunastu kolorach, dodatkowo do wyboru jest 5 możliwości indywidualizacji kolorystyki nadwozia. |
![]() |
fot. Audi |
Mimo tej stylistyki, Q3 jest wyraźnie rozpoznawalne jako członek rodziny samochodów serii Q. Pokrywę bagażnika podobnie umocowano jak u starszych braci Q5 i Q7.
Bagażnik ma pojemność 460-1365 litrów. |
![]() |
fot. Audi |
Na początku Audi Q3 wejdzie na rynek z trzema jednostkami napędowymi – dwoma silnikami benzynowymi i jednym silnikiem TDI. Kolejna jednostka wysokoprężna zostanie wprowadzona trochę później. Wszystkie silniki są czterocylindrowe, a ich pojemność wynosi 2 litry.
Jak ogłosił producent w zależności od wersji ceny będą kształtowały się następująco:
– Audi Q3 2.0 TDI (140 KM), 6-biegowa skrzynia ręczna: 123 500 zł
– Audi Q3 2.0 TFSI quattro (170 KM), 6-biegowa skrzynia ręczna: 133 500 zł
– Audi Q3 2.0 TDI quattro (177 KM), 7-biegowa przekładnia S tronic: 147 900 zł
– Audi Q3 2.0 TFSI quattro (211 KM), 7-biegowa przekładnia S tronic: 147 900 zł
Obie jednostki TFSI i najmocniejszy TDI współpracują z napędem na wszystkie koła – quattro.
Do wyboru będzie 5 wersji kolorystycznych wnętrza: czarna, szara, beżowa oraz dwa odcienie brązu. Siedzenia można obszyć jednym z trzech rodzajów tkanin lub jednym z trzech gatunków skóry. Dostępne będą 4 warianty dekoracyjne, w tym między innymi z drewna modrzewiowego z wyczuwalną strukturą lub ze szczotkowanego aluminium. Sportowy pakiet S line oferuje dodatkowe elementy ozdobne wypełniając wnętrze kolorem czarnym. |
![]() |
fot. Audi
|
Audi Q3
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: