Rodzice za kierownicą – dziecko w niebezpieczeństwie!
Czy jesteś troskliwym rodzicem? Na pewno? Obejrzyj spot BMW, który uświadamia, jak niewiele wystarczy, aby nasza troska o pociechę legła w gruzach...
BMW na rynku amerykańskim uruchomiła nową kampanię społeczną. „Don’t txt & drive – when the engine starts the texting stops” – w wolnym tłumaczeniu znaczy „Nie pisz, gdy jedziesz – w chwili uruchomienia silnika, pisanie się kończy”. W ramach ogólnokrajowej kampanii ruszyły spoty reklamowe przedstawiające nadopiekuńczych rodziców, którzy na co dzień wykazują się przesadną dbałością o bezpieczeństwo swoich pociech, natomiast wsiadając do auta – niedbalstwem.
Rodzice pamiętają o kaskach, filtrach przeciwsłonecznych, żelach dezynfekujących. Nie zapominają, również o ciepłej kurtce i grubym szaliku w zimie. Czar pryska gdy wsiadają do samochodu i korzystają z telefonu podczas jazdy, narażając swoje życie oraz małych pociech.
Film kończy się słowami „Bezpieczeństwo Twojej rodziny, leży w Twoich rękach. W chwili uruchomienia silnika, pisanie się kończy”.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: