Nutcase – „odjechane” kaski
Wielokrotnie nagradzany amerykański producent kasków Nutcase wypuścił na rynek najnowszą kolekcję kasków motocyklowych zwaną po prostu „Moto". Niech was jednak nie zwiedzie ta prosta nazwa, gdyż Nutcase ma w swojej ofercie najbardziej „odjechane" kaski na rynku.
Firma powstała w 2005 roku, kiedy to grupa pasjonatów z Portland miała dosyć nudnych, szaroburych kasków na rolki i tak w miarę rozwoju firmy powstały cztery kolekcje: Street, Water, Snow, Moto każda dotycząca innej dziedziny sportu. Domeną kasków marki Nutcase są soczyste kolory oraz odważne, barwne wzory. Jak podkreśla sam producent, jego kaski są nie tylko wizualnie atrakcyjne, ale także bezpieczne, gdyż posiadają europejski certyfikat bezpieczeństwa CE EN-22.05.
Już wkrótce ruszy sprzedaż kasków w wyselekcjonowanych salonach sprzedaży, które także stawiają na niebanalny design, hasłem reklamującym kask będzie: „I love my brain – boring was yesterday, today is Nutcase!” – w dosłownym tłumaczeniu „Kocham mój mózg, nuda była wczoraj, dzisiaj jest Nutcase!”
Jak podkreśla Michal Cervenka – Dyrektor Dystrybucji Nutcase na Europę „Nutcase jest fajnym kaskiem, który łączy ludzi… kask ten przyciąga uwagę oraz wyzwala komentarze”. |
fot. nutcase-europe.com
|
Najnowsze
-
To koniec darmowych autostrad w Polsce? Rząd może nie mieć wyjścia
Chociaż obecna koalicja rządząca nie zamierzała realizować obietnic PiS w sprawie szybkiego zniesienia opłat na wszystkich polskich autostradach, docelowo wszystkie miały być bezpłatne. Miały, ale nie wiadomo czy będą, ponieważ rządu może być nie stać na utrzymywanie ich z budżetu państwa. -
Za mały budżet i unieważniony przetarg – budowa nowego odcinka S17 wreszcie (chyba) może się zacząć
-
Motocyklowe zabezpieczenia antykradzieżowe – przegląd rozwiązań na sezon 2024
-
Kierująca „nie zachowała ostrożności” nielegalnie zawracając prosto pod koła busa
-
Rząd dopłaci do zakupu używanych samochodów. Na stole 1,6 mld zł
Zostaw komentarz: