Fiat 500X przeszedł face lifting
500X został odświeżony stylistycznie i technologicznie. Model jest liderem w segmencie SUV we Włoszech, a w Europie znajduje się w pierwszej piątce nieprzerwanie od 2016 roku.
Oferowane w standardzie nowe światła do jazdy dziennej i reflektory tylne LED zapewniają bardziej nowoczesny wygląd, współgrając z najnowszymi elementami stylistycznymi wprowadzonymi w rodzinie 500. Ponadto, na zamówienie dostępne są nowe reflektory Full LED, wykonane we współpracy z Magneti Marelli, które świecą jaśniej o 20% niż ksenonowe oferowane w poprzednim modelu. Nowa wersja Urban oferuje zmieniony przedni i tylny zderzak, a odmiany City Cross i Cross posiadają nowe osłony na zderzakach.
Wnętrze dostępne jest w siedmiu różnych wersjach wykończenia – stworzonych poprzez połączenie różnych rodzajów tkanin, skóry, elementów wykończenia i kolorów – oferuje szeroki wybór regulacji foteli i pojemny bagażnik. Jedną z najważniejszych nowości są nowe zegary oferującymi bardziej czytelną grafikę, a także nowa kierownica.
Zmodernizowany 500X jest pierwszym modelem marki Fiat, w którym zastosowano nową rodzinę silników benzynowych z turbodoładowaniem. Są one zgodne z normą Euro 6D-TEMP i wyposażone w filtr cząstek stałych dla silników benzynowych GPF. Dostępne są w dwóch konfiguracjach: 1-litrowy trzycylindrowy silnik oferujący moc 120 KM i 190 Nm maksymalnego momentu obrotowego, współpracujący z sześciostopniową manualną skrzynią biegów oraz 1,3-litrowy czterocylindrowy silnik o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 270 Nm, w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów z podwójnym suchym sprzęgłem DDCT – oba z napędem na przednie koła.
https://www.youtube.com/watch?v=yCuBSRfuHoc
Ponadto gamę silników benzynowych nowego 500X uzupełnia 1.6 E-Torq o mocy 110 KM, połączony z manualną skrzynią biegów i napędem na przód, który został odświeżony, aby spełniać wymogi normy Euro 6D.
Model może być również wyposażony w dwa silniki Diesla. 1.6 MultiJet II o mocy 120 KM występuje w połączeniu z manualną skrzynią biegów lub automatyczną DDCT z podwójnym sprzęgłem, z napędem na przednia oś, a 2-litrowy MultiJet II o mocy 150 KM z dziewięciobiegową skrzynią automatyczną i napędem na cztery koła.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Stellantis podpadł studentce prawa, musi teraz zapłacić 35 mln zł!
Przyzwyczajeni jesteśmy do tego, że zwykły konsument nie ma szans w starciu z ogromnymi koncernami. Pewna studentka prawa udowodniła jednak, że nawet z największymi można wygrać - wystarczy tylko odpowiednia znajomość przepisów. -
Kilka dni spóźnienia i zapłacisz ponad 9000 zł. Takie są nowe kary dla kierowców
-
Takiego prawa jazdy policjanci jeszcze nie widzieli. Kierowca przybył z przyszłości?
-
Podatek od samochodów spalinowych w Polsce. Jest decyzja Unii Europejskiej
-
Tysiące znaków znikają z polskich dróg. Takiej rewolucji jeszcze nie było
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
To bardziej chyba crossover niż suv patrząc po fotach wnętrza. Troche nie rozumiem sensu kupowania czegoś wielkości kompakta tyle że wyższego. Teraz jak będe zmieniał auto to na suva właśnie ale rextona bo tam to miejsc można mieć nawet 7 więc sporo