Kobieca strona Rage-Race 2011
Po raz kolejny rusza samochodowe wydarzenie Rage Race 2011. Jak co roku, wśród uczestników pojawiają się panie - celebrytki, ale także zwykłe pasjonatki motoryzacji.
Jak przebiegała edycja Rage Race 2009, w którym udział wzięła załoga Motocaina.pl w BMW Z4.
W poprzednich edycjach brała udział Agnieszka Szulim (w 2008 roku). Na co dzień spokojna i subtelna prezenterka oraz dziennikarka telewizji publicznej(prywatnie żona jednego z najzdolniejszych polskich zawodników wyścigów motocyklowych – Adama Badziaka), zasiadła wówczas za kierownicą 500-konnego Dodga RAM. Do uczestnictwa w Rage Race zgłosiła się również Patrycja Kazadi (edycja z 2009 roku) w czerwono krwistym Ferrari 360 Modena.
W tegorocznej, piątej edycji Rage-Race 2011 organizatorzy również potwierdzili udział Pań. Pierwszą żeńską ekipą jest Alfastar Girls. Gosia i Asia Strzylak zameldują się na starcie na pokładzie czarnego Mercedesa CL 65 AMG i z góry zapowiadają, że nie potrzebują żadnej taryfy ulgowej czy forów w trakcie Rage-Race. A że historia lubi się powtarzać możemy być pewni – piękniejsza część uczestników Rage-Race na pewno po raz kolejny nada odpowiedniego kolorytu imprezie. Emocje gwarantowane!
A już w lipcu po raz pierwszy będzie mieć miejsce Transpolonia Race. W ciągu 4-dniowej imprezy uczestnicy pokonają łącznie 1000 kilometrów trasy. Odcinki sportowe Transpolonia Road Race liczą ponad sto kilometrów i wiodą przez tory wyścigowe i inne, ciekawe lokalizacje, wśród których znajdzie się jeden z najdłuższych pasów lotniczych w Europie.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: