Mężczyźni wolą blondynki, a kobiety MINI
Uma Thruman za kierownicą Alfy Romeo, Heidi Klum prowadząca Volkswagena... Coraz więcej reklam dotyczących samochodów jest kierowana do kobiet. Czemu tak się dzieje? Jakie marki wybierają kobiety najczęściej?
| Kobiety kochają Mini – zwłaszcza sportowe: pucharówka Mini Challange (z lewej) i rajdowe Mini z 1967 r. |
![]() |
|
fot. Katarzyna Frendl
|
|
Tym razem reklama dla pań: Tom Ford, amerykański projektant oraz reżyser filmowy w reklamie używanych samochodów. |
![]() |
|
fot. dalewurfel.com
|
Otóż płeć piękna to łakomy kąsek dla… producentów aut oczywiście. W zeszłym roku 38,5 procent samochodowego rynku amerykańskiego stanowiły kobiety. Nie dziwi więc fakt udziału amerykańskich gwiazd w reklamach kierowanych właśnie do pań.
A jakie marki samochodów kupują kobiety?
MINI wybrało 47,9% (na 100% kupionych Mini, 47,9% zostało zarejestrowanych na kobietę), KIA blisko 47%, Hondę 46%, Nissana 45,5% a Subaru 45%.
I tak cytując słowa pewnego dziennikarza: „Mężczyźni wolą blondynki, a kobiety MINI”.
Najnowsze
-
Niebezpieczne „mikołajki” pod maską: na 8 z 10 płynów do spryskiwaczy nie można polegać
Czy do świątecznego prezentu pod maską trzeba dokupić awaryjny lodołamacz? Tegoroczne badania Instytutu Transportu Samochodowego ujawniają, że większość płynów do spryskiwaczy na polskim rynku to niebezpieczny bubel. -
Świąteczny prezent od Forda: hybrydowy van, który ratuje zwierzęta. Zobacz, jak działa „112 dla zwierząt
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk


Zostaw komentarz: