Mężczyźni wolą blondynki, a kobiety MINI

Uma Thruman za kierownicą Alfy Romeo, Heidi Klum prowadząca Volkswagena... Coraz więcej reklam dotyczących samochodów jest kierowana do kobiet. Czemu tak się dzieje? Jakie marki wybierają kobiety najczęściej?

Kobiety kochają Mini – zwłaszcza sportowe: pucharówka Mini Challange (z lewej) i rajdowe Mini z 1967 r.
fot. Katarzyna Frendl

Tym razem reklama dla pań: Tom Ford, amerykański projektant oraz reżyser filmowy w reklamie używanych samochodów.

fot. dalewurfel.com

Otóż płeć piękna to łakomy kąsek dla… producentów aut oczywiście. W zeszłym roku 38,5 procent samochodowego rynku amerykańskiego stanowiły kobiety. Nie dziwi więc fakt udziału amerykańskich gwiazd w reklamach kierowanych właśnie do pań.

A jakie marki samochodów kupują kobiety?

MINI wybrało 47,9% (na 100% kupionych Mini, 47,9% zostało zarejestrowanych na kobietę), KIA blisko 47%, Hondę 46%, Nissana 45,5% a Subaru 45%.

I tak cytując słowa pewnego dziennikarza: „Mężczyźni wolą blondynki, a kobiety MINI”.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze