Mężczyźni wolą blondynki, a kobiety MINI
Uma Thruman za kierownicą Alfy Romeo, Heidi Klum prowadząca Volkswagena... Coraz więcej reklam dotyczących samochodów jest kierowana do kobiet. Czemu tak się dzieje? Jakie marki wybierają kobiety najczęściej?
Kobiety kochają Mini – zwłaszcza sportowe: pucharówka Mini Challange (z lewej) i rajdowe Mini z 1967 r. |
fot. Katarzyna Frendl
|
Tym razem reklama dla pań: Tom Ford, amerykański projektant oraz reżyser filmowy w reklamie używanych samochodów. |
fot. dalewurfel.com
|
Otóż płeć piękna to łakomy kąsek dla… producentów aut oczywiście. W zeszłym roku 38,5 procent samochodowego rynku amerykańskiego stanowiły kobiety. Nie dziwi więc fakt udziału amerykańskich gwiazd w reklamach kierowanych właśnie do pań.
A jakie marki samochodów kupują kobiety?
MINI wybrało 47,9% (na 100% kupionych Mini, 47,9% zostało zarejestrowanych na kobietę), KIA blisko 47%, Hondę 46%, Nissana 45,5% a Subaru 45%.
I tak cytując słowa pewnego dziennikarza: „Mężczyźni wolą blondynki, a kobiety MINI”.
Najnowsze
-
Typowe błędy w używaniu klimatyzacji. Albo nie ochłodzi, albo sobie zaszkodzisz
Do Polski ponownie zawitała piękna pogoda, a wysokie temperatury to oczywiście czas na włączenie klimatyzacji w samochodzie. Niby nic trudnego, ale niewłaściwie użytkowana, może być przyczyną problemów. Chłodzenie może być zupełnie niewydajne, ale może też wywołać u podróżnych chorobę. Jak tego uniknąć? -
Rewolucja w punktach karnych. Prawo jazdy stracisz łatwo jak nigdy
-
Nagrywający nie rozumie, co to żółte światło. Dostał bardzo bolesną lekcję
-
Volkswagen Passat – elegancja i funkcjonalność w biznesowym wydaniu
-
To będzie jedna z najpiękniejszych dróg w Polsce. Drogowcy nie mają lekko
Zostaw komentarz: