Wybrano najlepsze dziecięce plakaty o bezpieczeństwie ruchu drogowego
Uczniowie z 5 szkół podstawowych zostali zakwalifikowani przez Jury do krajowego Finału 11. edycji konkursu plastycznego organizowanego przez Renault. Finaliści będą walczyć o kilkudniową wycieczkę do Parku EuroDisneyland pod Paryżem oraz umieszczenie ich plakatu na billboardach w całej Polsce.
Jury konkursu złożone z przedstawicieli Ministerstwa Edukacji Narodowej, Biura Rzecznika Praw Dziecka, Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, Instytutu Transportu Samochodowego oraz patronów medialnych i organizatorów. |
![]() |
fot. Renault
|
W tegorocznej 11. edycji konkursu plastycznego udział wzięło 428 szkół podstawowych z całego kraju. Łącznie nadesłano 2112 plakatów obrazujących bezpieczną drogę do szkoły. Spośród otrzymanych prac Jury zakwalifikowało do krajowego Finału 5 plakatów, a także przyznało 25 wyróżnień. Przy wyborze najlepszych prac kapituła kierowała się takimi kryteriami, jak zgodność z tematem konkursu, pozytywne przesłanie, jakość, kreatywność i oryginalność plakatu.
– Na podkreślenie zasługuje fakt, że wśród uczestników konkursu są szkoły, które od kilku lat konsekwentnie uczą dzieci, jak bezpiecznie poruszać się po drodze. Bardzo nas cieszy, że do tegorocznej 11. edycji przystąpiły regiony, które dotychczas nie wdrażały programu „Bezpieczeństwo dla wszystkich” Renault. Ich prace zrobiły na nas duże wrażenie, a kilka zakwalifikowało się do finału krajowego – powiedziała Agata Szczech, Dyrektor Public Relations Renault Polska.
Autorzy pięciu finałowych prac będą teraz rywalizować o nagrodę główną podczas krajowego Finału konkursu organizowanego w ramach programu „Bezpieczeństwo dla wszystkich” Renault, który odbędzie się w kwietniu 2011 w Warszawie. Zadaniem finalistów będzie zaprezentowanie krótkich programów artystycznych ilustrujących hasła przewodnie swoich plakatów. Zwycięzcy będą reprezentować Polskę na międzynarodowym Finale konkursu w Parku EuroDisneyland pod Paryżem, a ich plakat zostanie umieszczony na billboardach w całej Polsce.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: