
Nowe logo marki Peugeot
Nie często producenci aut zmieniają swoje logo z prostej przyczyny - wszyscy jesteśmy do nich przywiązani. Ale trzeba iść z duchem czasu i w dobie, gdzie wszystko staje się przestrzenne, poprawiać również firmowe symbole. Tak uczynił Peugeot.
To zawsze jest odważny krok, aby zmieniać logo, które skutecznie wbiło się w świadomości fanów motoryzacji i nie tylko – także zwykłych kierowców, klientów. Dlatego za każdym razem producent, który decyduje się, aby zmodernizować, lub całkowicie zmienić logo, musi stawić czoła krytyce. Dziś Peugeot zaprezentował wizualizację swojego nowego loga.
8 marca, na Salonie Samochodowym w Genewie, Peugeot zaprezentuje rzeźbę lwa imponujących rozmiarów – o długości 12,5 m i wysokości 4,8 m. To dzieło sztuki na nowo interpretuje znak marki. Upamiętnia również 160-lecie istnienia logo francuskiej marki – lew jest jej symbolem od 160 lat. Znak został zastrzeżony w 1858 roku. Symbolizuje – wg producenta – trzy zalety pił zębatych, które były wówczas najważniejszym produktem marki: sprężystość, wytrzymałość zębów i szybkość cięcia.
Rzeźba, która zostanie zaprezentowana na tegorocznym salonie genewskim została stworzona przez projektantów Peugeot Design Lab. Ich misją jest wykorzystywanie bogatego doświadczenia i know-how marki w tworzeniu projektów przeznaczonych dla klientów spoza branży samochodowej.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: