Kylie Minogue, Hellen Mirren i Angelina Jolie z Renault? Film
W nowej reklamie Renault Clio o enigmatycznym tytule "Va Va Voom" zobaczymy ikony ze świata filmu, muzyki i footballu. Zobacz erotyczny spot francuskiego koncernu z udziałem znanych kobiet.
Pierwsza seria reklam z cyklu „Va Va Voom” z gwiazdą światowego footballu Tierry Henry’m wywołała taki zachwyt wśród widzów, że samo określenie „Va Va Voom” stało się nowym terminem na zdefiniowanie osoby ekscytującej, atrakcyjnej seksualnie i pełnej wigoru. Ten wyjątkowy fenomen skusił twórców wcześniejszych spotów do kontynuowania tradycji erotycznych reklam w kontekście nowego Renault Clio.
Tierry Henry i Ditta Von Tesse w kampanii Renault Clio. |
![]() |
fot. Renault
|
Leniwie przesuwające się ujęcia ukazują nam podziemne widowisko dostępne tylko dla wybranych. Widzimy Audrey Hepburn w ujęciu z filmu „Śniadanie u Tiffany’ego”, namiętną Dittę Von Tesse prezentującą swoje wdzięki w burleskowym pomieszczeniu, Marlona Brando z kultowego filmu „Na nabrzeżach”, Davida Bowie w klipie „Space Oddity” i Rihannę z nowego teledysku „S&M”. Wszystkiemu przygląda się zaciekawiony spektaklem Tierry Henry oraz tłumy innych, zachwyconych bywalców tego specyficznego miejsca. Z sufitu zwisa wyeksponowany na linach nowy Renault Clio. Wszystkiemu akompaniuje spokojny, elektroniczny mix piosenki Rihanny, „Aint Nobody” Claire Maguire i „Space Oddity” Bowiego.
Fenomen Va Va Voom stał się na tyle popularny, że YOUGOV przeprowadził internetową ankietę dotyczącą jego posiadania bądź braku u gwiazd showbiznesu. Najwięcej głosów za posiadaniem „Va Va Voom” zebrały Kylie Minogue, Hellen Mirren i Angelina Jolie. Wśród panów za najbardziej odpowiadającego definicji ankietowani uznali Colina Firth’a i Daniela Craig’a.
Najwięcej głosów za nie posiadaniem „Va Va Voom” zebrał gwiazdor brytyjskiego footballu Wayne Rooney. Oberwało się także Księciu Karolowi, który zebrał aż 62% negatywnych głosów od ankietowanych. Z kobiet najgorsze recenzje zebrała brytyjska modelka i aktorka Katie Price.
Cały klip reklamowy jak i wycinki z wywiadów z gwiazdami można obejrzeć na oficjalnym profilu na Facebooku na http://www.facebook.com/cliovavavoom oraz na kanale youtube.
Za kulisami:
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: