Kylie Minogue, Hellen Mirren i Angelina Jolie z Renault? Film
W nowej reklamie Renault Clio o enigmatycznym tytule "Va Va Voom" zobaczymy ikony ze świata filmu, muzyki i footballu. Zobacz erotyczny spot francuskiego koncernu z udziałem znanych kobiet.
Pierwsza seria reklam z cyklu „Va Va Voom” z gwiazdą światowego footballu Tierry Henry’m wywołała taki zachwyt wśród widzów, że samo określenie „Va Va Voom” stało się nowym terminem na zdefiniowanie osoby ekscytującej, atrakcyjnej seksualnie i pełnej wigoru. Ten wyjątkowy fenomen skusił twórców wcześniejszych spotów do kontynuowania tradycji erotycznych reklam w kontekście nowego Renault Clio.
| Tierry Henry i Ditta Von Tesse w kampanii Renault Clio. |
![]() |
|
fot. Renault
|
Leniwie przesuwające się ujęcia ukazują nam podziemne widowisko dostępne tylko dla wybranych. Widzimy Audrey Hepburn w ujęciu z filmu „Śniadanie u Tiffany’ego”, namiętną Dittę Von Tesse prezentującą swoje wdzięki w burleskowym pomieszczeniu, Marlona Brando z kultowego filmu „Na nabrzeżach”, Davida Bowie w klipie „Space Oddity” i Rihannę z nowego teledysku „S&M”. Wszystkiemu przygląda się zaciekawiony spektaklem Tierry Henry oraz tłumy innych, zachwyconych bywalców tego specyficznego miejsca. Z sufitu zwisa wyeksponowany na linach nowy Renault Clio. Wszystkiemu akompaniuje spokojny, elektroniczny mix piosenki Rihanny, „Aint Nobody” Claire Maguire i „Space Oddity” Bowiego.
Fenomen Va Va Voom stał się na tyle popularny, że YOUGOV przeprowadził internetową ankietę dotyczącą jego posiadania bądź braku u gwiazd showbiznesu. Najwięcej głosów za posiadaniem „Va Va Voom” zebrały Kylie Minogue, Hellen Mirren i Angelina Jolie. Wśród panów za najbardziej odpowiadającego definicji ankietowani uznali Colina Firth’a i Daniela Craig’a.
Najwięcej głosów za nie posiadaniem „Va Va Voom” zebrał gwiazdor brytyjskiego footballu Wayne Rooney. Oberwało się także Księciu Karolowi, który zebrał aż 62% negatywnych głosów od ankietowanych. Z kobiet najgorsze recenzje zebrała brytyjska modelka i aktorka Katie Price.
Cały klip reklamowy jak i wycinki z wywiadów z gwiazdami można obejrzeć na oficjalnym profilu na Facebooku na http://www.facebook.com/cliovavavoom oraz na kanale youtube.
Za kulisami:
Najnowsze
-
Niebezpieczne „mikołajki” pod maską: na 8 z 10 płynów do spryskiwaczy nie można polegać
Czy do świątecznego prezentu pod maską trzeba dokupić awaryjny lodołamacz? Tegoroczne badania Instytutu Transportu Samochodowego ujawniają, że większość płynów do spryskiwaczy na polskim rynku to niebezpieczny bubel. -
Świąteczny prezent od Forda: hybrydowy van, który ratuje zwierzęta. Zobacz, jak działa „112 dla zwierząt
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk

Zostaw komentarz: