#4fathers – Mercedes-Benz i relacje ojca z dziećmi
Z okazji Dnia Ojca, Mercedes-Benz uruchamia nową platformę komunikacyjną. Jej główną tematyką będą relacje ojca z dziećmi.
Osią platformy komunikacyjnej #4FATHERS są treści skierowane do ojców, które opowiadają o tym, jak budować relacje z dziećmi. W artykułach natywnych Mercedes-Benz promuje wspólne, aktywne spędzanie czasu i podpowiada gotowe pomysły na rodzinne przygody. Opowiada o sztuce ojcostwa, bezpieczeństwie, o tym jak uczestniczyć w życiu dziecka, wspierać je, okazywać uczucia. Oczywiście w tle pojawiają się przystosowane do potrzeb rodziny samochody spod znaku „Gwiazdy”. Data uruchomienia nowej platformy nie jest przypadkowa – przypada na święto wszystkich Tatusiów, czyli Dzień Ojca.
Wszystkie artykuły Mercedes zebrał na dedykowanej stronie internetowej – 4fathers.pl. Na potrzeby kampanii powstały też dwa filmy i sesje zdjęciowe.
Najnowsze
-
Nagrywający nie rozumie, co to żółte światło. Dostał bardzo bolesną lekcję
Co robicie na widok żółtego światła? Zawsze wciskacie hamulec? Jeśli nie zawsze, to lepiej obejrzyjcie to nagranie. -
Volkswagen Passat – elegancja i funkcjonalność w biznesowym wydaniu
-
To będzie jedna z najpiękniejszych dróg w Polsce. Drogowcy nie mają lekko
-
Już nie za 50 km/h na godzinę. Przez nowe przepisy prawo jazdy stracisz znacznie szybciej
-
Czy można nagrywać policjanta podczas interwencji? Sąd właśnie wydał wyrok
Zostaw komentarz: