Katie Melua ambasadorką Opla
Piosenkarka i kompozytorka Katie Melua, została nową ambasadorką marki Opel. Współpraca ta zbiegnie się w czasie z obejmującą 50 europejskich miast trasą koncertową wokalistki zaplanowaną na 2011 r.
Katie Melua została nową ambasadorką marki Opel. |
fot. Opel
|
Wokalistka cieszy się z propozycji.
– Czuję się z tym bardzo dobrze, uważam, że doskonale do siebie pasujemy – mówi Melua. – Podoba mi się sposób, w jaki Opel reaguje na zagadnienia takie, jak ochrona środowiska, a jednocześnie realizuje przesłanie emocji i smaku życia.
Niedawno Katie miała możliwość prowadzenia Opla Ampery w Londynie. – Było wspaniale! – uważa piosenkarka.
Ciesząca się międzynarodowym szacunkiem za działalność na rzecz ochrony środowiska oraz działalność charytatywną, Katie Melua na stałe zagościła w międzynarodowych gronie gwiazd muzyki dzięki niepowtarzalnemu i wyraźnemu stylowi. W ciągu swej relatywnie krótkiej kariery zdołała zdobyć imponującą liczbę nagród. Wśród nich „Echo” (Dla najlepszego debiutanta na świecie) oraz „DVD Champion” (nagroda w kategorii artystów muzycznych), obie w roku 2005, holenderską nagrodę „Edison Award” w roku 2006 (Najlepsza wokalistka w kategorii Świat), World Music Award 2006 (najlepsza brytyjska wokalistka w kategorii Świat), „Złota Kamera” (dla najlepszego muzyka w kategorii Świat) i kolejna nagroda „Echo” (najlepszy artysta w kategorii rock/pop na świecie), obie w roku 2007.
Urodzona w Gruzji, a obecnie zamieszkująca w Wielkiej Brytanii, Katie Melua w roku 2005 i 2006 sprzedała najwięcej płyt spośród artystek brytyjskich. Wszystkie jej cztery albumy – zatytułowane „Off the Search”, „Piece by Piece”, „Pictures’ oraz wydany w roku 2010 „The mouse” – znalazły się na szczytach międzynarodowych list przebojów. Trasa promująca album „The House” rozpocznie się 9 marca w Dreźnie w Niemczech, a zakończy 21 czerwca we Freiburgu, również w Niemczech.
fot. Opel
|
Najnowsze
-
To koniec darmowych autostrad w Polsce? Rząd może nie mieć wyjścia
Chociaż obecna koalicja rządząca nie zamierzała realizować obietnic PiS w sprawie szybkiego zniesienia opłat na wszystkich polskich autostradach, docelowo wszystkie miały być bezpłatne. Miały, ale nie wiadomo czy będą, ponieważ rządu może być nie stać na utrzymywanie ich z budżetu państwa. -
Za mały budżet i unieważniony przetarg – budowa nowego odcinka S17 wreszcie (chyba) może się zacząć
-
Motocyklowe zabezpieczenia antykradzieżowe – przegląd rozwiązań na sezon 2024
-
Kierująca „nie zachowała ostrożności” nielegalnie zawracając prosto pod koła busa
-
Rząd dopłaci do zakupu używanych samochodów. Na stole 1,6 mld zł
Zostaw komentarz: