
Volkswagen Arteon – zastępca Phaetona i CC
Koncern z Wolfsburga szykuje nie lada niespodziankę podczas targów w Genewie. Odbędzie się tam premiera nowego, flagowego modelu Volskwagena. Kilka godzin temu producent zdradził jego nazwę – Arteon.
Wygląda na to, że dni Volkswagena CC i Phaetona są już policzone. Niemiecki koncern ujawnił kilka godzin temu pierwsze zdjęcia odsłaniające model Arteon. Na razie nie wiadomo zbyt wiele, poza tym, że będzie to pięciodrzwiowy liftback o dynamicznej linii w stylu coupe. Można się spodziewać, że będzie to typowe Gran Tourismo.
Przedstawiciele koncernu twierdzą, że opływowa sylwetka nie wpłynie na praktyczność samochodu, ani tym bardziej na komfort pasażerów. Model będzie się wyróżniać sporą ilością miejsca na nogi dla pasażerów.
Volkswagen zdradził, jak będzie wyglądać część przedniego pasa modelu Arteon. Przednie światła w technologii LED zostały wkomponowane w chromowane listwy pokrywy chłodnicy. Wprawne oko zauważy podobieństwo do prezentowanego dwa lata temu konceptu o nazwie Sport Coupe Concept GTE. Również tylna część wygląda ciekawie, ale mocno kojarzy się z modelem CC.
Producent zapowiada, że pod maską Arteona pojawią się najnowsze rozwiązania wspomagające kierowcę, które do tej pory można było spotkać wyłącznie w samochodach z segmentu luksusowego. Możemy przypuszczać, że pojawią się tam rozwiązania wspomagające autonomiczną jazdę.
Więcej na temat flagowego okrętu Volkswagena dowiemy się już za dwa tygodnie podczas targów motoryzacyjnych w Genewie.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: