Nowy Opel Insignia – oficjalne ceny
Już za kilka tygodni zobaczymy drugą generację Opla Insignia w Genewie, a tymczasem niemiecki producent podał oficjalne ceny na rodzimym rynku. Jeszcze w tym miesiącu ruszą zapisy na ten samochód u dealerów.
Druga generacja topowego modelu Opla debiutuje do razu w dwóch odmianach: liftback i kombi. Nowy model trafi na początek do Niemiec, a później pojawi się w innych krajach Europy. Za wersję Grand Sport trzeba będzie zapłacić co najmniej 25 940 euro, a tymczasem Sports Tourer kosztuje od 26 940 euro.
Klienci mają do wyboru szeroką paletę jednostek napędowych, ale największym hitem będzie czterocylindrowa jednostka 1.5 turbo dostępna w dwóch wersjach: 140 i 165 KM mocy. Dla fanów mocniejszych wrażeń będzie dostępne 2.0 turbo o mocy 260 KM. Najmocniejsza wersja (nie licząc OPC, które zadebiutuje nieco później) będzie sprzedawana z ośmiobiegowym automatem i napędem na cztery koła.
Pod maskę trafią również jednostki wysokoprężne o pojemności 1.6 (110 i 136 KM), dostępne z sześciobiegową skrzynią mechaniczną. W ofercie pojawi się także silnik Diesla o pojemności 2.0, oferujący 170 KM.
Pełny cennik na rynek polski oraz dokładniejszą specyfikację poznamy zaraz po targach motoryzacyjnych w Genewie.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: