
Hybrydowy Golf GTI w 2020 roku
Do salonów wjeżdża właśnie odświeżona wersja Volkswagena Golfa siódmej generacji, a w Wolfsburgu pracują już nad kolejnym wcieleniem popularnego kompakta. Przy okazji pojawiły się pierwsze sugestie na temat wersji GTI.
Trendy w koncernie Volkswagen obejmują przez następne lata mocne inwestycje w technologie hybrydowe i elektryczne. Nowy Golf GTI ma być mocniejszy, a do tego oszczędniejszy.
Producent nie ujawnił jeszcze szczegółów, ale docierają do nas informacje, że pod maską pojawi się jednostka 2.0 TSI wspomagana przez układ hybrydowy. Elektryczne wsparcie zapewni wzrost mocy przy zmniejszeniu zapotrzebowania na paliwo.
Dotychczasowa, najmocniejsza wersja Golfa GTI to Clubsport, przygotowany w limitowanym nakładzie z okazji 40-lecia produkcji tego modelu. Model różnił się mocą większą o 45 KM, a dzięki funkcji Boost chwilowe osiągi wzrastają do 290 KM. Topowym modelem jest wersja GTI Clubsport S, która powstała w nakładzie 400 egzemplarzy. Z dwulitrowej jednostki wyciśnięto 310 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 380 Nm.
Ósma generacja Volkswagena Golfa jest w przygotowaniu. Jednak na premierę poczekamy jeszcze kilka lat. Wersja GTI zadebiutuje tuż przed końcem obecnej dekady. Niewykluczone, że producent rozszerzy paletę wariantów o model GTI zasilany w pełni elektrycznie.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: