Zmysłowe usta reklamują Forda – film
Co mają wspólnego pełne, kobiece usta z Fordem Edge? Niewiele, choć zamysł był typowy - przykuć uwagę. Na wargach - tak jak na załamaniach naskórka - wypisane są komendy, których możesz użyć sterując głosowo nowym, amerykańskim modelem.
Reklama nowego Forda powiela opinię, że kobiety, seks i samochody idą w parze – takie obrazki zawsze intrygują, ekscytują, bywają kontrowersyjne, ale z puntu widzenia marketingowca mają jedną zaletę – zawsze przykuwają uwagę. A przecież o to chodzi!
![]() |
fot. Ford
|
W przypadku reklamy modelu Ford Edge chodzi też o komunikat wypisany na soczystych wargach – nowy Edge rozumie 10 000 komend głosowych. To rzeczywiście dużo. Wśród tych „zmysłowych” napisów, a co za tym idzie wśród tychże komend głosowych znajdziemy m.in. „find spa” (znajdź spa), lub: „find nearest ice cream shop” (znajdź najbliższy sklep z lodami). I tak jak wyobrażamy sobie nagły atak chęci na lody, to już natychmiastową ochotę na skorzystanie ze spa nie bardzo… Za to bardzo przydatne, ostatnio także Amerykanom, będzie polecenie „find fuel prices” (pokaż ceny paliwa)…
A o co naprawdę chodzi? O MyFord Touch – system rozrywki, nawigacji i sterowania urządzeniami głosowymi za pomocą komed głosowych. Resztę dowiesz się z filmu.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: