Lena ambasadorką Opla
Dziewiętnastoletnia zwycięzczyni Konkursu Piosenki Eurowizji 2010, Lena Meyer-Landrut, podczas koncertu na koniec Dnia Otwartego Opla w Rüsselsheim została ogłoszona nowym ambasadorem niemieckiej marki.
Lena Meyer-Landrut ambasadorką Opla. |
![]() |
fot. Opel
|
![]() |
fot. Opel
|
Decydującym argumentem przemawiającym za wybraniem Leny na ambasadora marki Opel był jej wyjątkowy talent i pasja, jaką wnosi do swojej muzyki. Długofalowa współpraca z piosenkarką zakłada także wsparcie w drodze na Koncert Piosenki Eurowizji 2011. Lena wystąpi w roli ambasadora marki Opel w wielu inicjatywach związanych z produktami niemieckiego koncernu.
Koncertem Leny Opel rozpoczyna nową kampanię, która ma dodać nieco energii marce i dotrzeć do młodych ludzi dzięki portalom społecznościowym. Ważną częścią projektu będzie muzyka i rozrywka.
– Lena to młoda, energiczna kobieta, która dodaje emocji naszej marce. Stanowimy świetne połączenie: muzyka to najbardziej emocjonalny sposób komunikacji, język designu Opla jest najbardziej emocjonalnym na rynku, a niekonwencjonalny charakter Leny także do nas pasuje. Dzięki Lenie realizujemy hasło naszej marki: „Wir leben Autos” – powiedział Visser skandującemu tłumowi przed koncertem Leny.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: