Opel Astra ze sportowymi dodatkami OPC
Pięciodrzwiowa wersja jest dostępna w jeszcze odważniejszej estetyce, z opcjonalnym pakietem sportowym OPC Line dodatkowo wyostrzającym linie Astry.
Przedni pas OPC Line optycznie obniża nadwozie i sprawia, że prezentuje się ono jeszcze bardziej zdecydowanie. Wyraziste wycięcia w miejscu lamp przeciwmgielnych po obu stronach pod reflektorami podkreślają zadziorny charakter Astry. Wycięcia wypełnione poziomymi listewkami łączą się z nowo zaprojektowaną osłoną chłodnicy, stanowiąc naturalne przedłużenie jej środkowej części. Sportowa linia otacza samochód, przechodząc w wyraziste progi boczne. Tył samochodu już w seryjnej wersji Astry obecnej generacji jest niski, szeroki i atletyczny, natomiast sportowy pakiet OPC Line dodatkowo podkreśla tę estetykę tylnego pasa. Tablica rejestracyjna umieszczona na wydatnym i mocno wyprofilowanym zderzaku jest okolona wyrazistymi przetłoczeniami. Dolne światła tylne są pionowe i tworzą jakby świetlne wykrzykniki przy krawędziach samochodu. Wszystkie te elementy sprawiają, że tył prezentuje się bardziej muskularnie.
Przednie i tylne zderzaki oraz progi w pakiecie sportowym OPC Line są dostosowane do koloru nadwozia. Do wyboru jest sześć kolorów metalizowanych: srebrny (Sovereign Silver), czarny (Mineral Black), niebieski (Deep Sky Blue), brązowy (Dark Caramel), szary (Cosmic Grey), zielony (Emerald Green) oraz dwa bazowe: biały (Summit White) i czerwony (Absolute Red). Pakiet dodający sportowego charakteru pięciodrzwiowej Astrze w wersjach wykończenia Dynamic i Elite kosztuje 4 000 zł (sugerowana cena detaliczna z VAT w Polsce).
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: