Niesamowita praca rajdowej ekipy serwisowej
Podczas Rajdu Polski, który zakończył się w zeszły weekend francuski kierowca Stephane Lefebvre roztrzaskał dość mocno na jednym z zakrętów Citroena DS3. Nie był to jednak problem dla ekipy serwisowej.
Samochody rajdowe są zbudowane tak, żeby mechanicy mogli bardzo szybko wymieniać poszczególne elementy. Na poziomie WRC mają 30 minut na doprowadzenie auta do stanu używalności, bez względu na to jak mocno zdekompletowane pojawi się w strefie serwisowej.
Podczas Rajdu Polski ekipa Abu Dhabi Total World Rally Team miała przygodę z DS3, w którym jechał Stephane Lefebvre. Auto z urwanym kołem pojawiło się w strefie serwisowej. Zanim kierowca wysiadł z pojazdu mechanicy przystąpili do pracy. W kilka minut zdemontowali uszkodzone elementy, a następnie zabrali się za wymianę wielu elementów takich jak zawieszenie, układ hamulcowy, dyferencjał. Cała operacja zajęła im nie więcej jak 30 minut, co zostało zarejestrowane przez operatora.
Podczas akcji wszyscy mechanicy robili skrupulatnie to, co do nich należało. Nikt nie panikował, nikt nie robił niepotrzebnych ruchów. Wyglądali jak dobrze naoliwiona maszyna. Po zakończeniu pracy widzowie zgotowali im gorące owacje. W końcu panowie w kilkadziesiąt minut wykonali pracę, na którą autoryzowany serwis potrzebowałby co najmniej tygodnia.
Najnowsze
-
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała umowę na budowę kolejnego odcinka drogi ekspresowej S11. To jeden z trzech jej fragmentów, jaki będzie budowany w najbliższym czasie. Docelowo droga S11 pozwoli na szybki przejazd z Kołobrzegu na Śląsk. -
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
-
Włączasz w aucie nawigację w telefonie? Policjant chętnie wlepi ci mandat i 12 punktów
Zostaw komentarz: