
Clarkson ujawnia logo nowego show
Po wielu miesiącach przemyśleń na temat nowej nazwy dla programu telewizyjnego eks-trójki z Top Gear przyszedł czas na prezentację logo programu.
Jeremy Clarkson, Richard Hammond i James May zastanawiali się miesiącami nad tym, jak nazwać ich nowy program w telewizji. W końcu dowiedzieliśmy się, że otrzyma nazwę „The Grand Tour”, a w każdym odcinku ekipa będzie podróżować w różne zakątki świata by tam kręcić nowe epizody.
Kilka dni temu Clarkson zaprezentował na twitterze logo programu. Nawiązuje ono stylistyką do lat 80. Pierwszy odcinek na kanale Amazon Prime zostanie wyemitowany już we wrześniu. Natomiast ekipa w połowie lipca wybiera się do Johannesburga w RPA żeby nakręcić pierwsze ujęcia.
Po dość mocnej krytyce pierwszych odcinków nowej serii Top Gear, z Chrisem Evansem i Mattem LeBlankiem na czele, widzowie są już mocno stęsknieni za przygodami i specyficznym humorem tej trójki. Pozostaje liczyć, że nie zawiodą.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: